اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

پل‌های باغمیشه و پیر عبدالملک خاصیت ترافیک‌زایی داشتند

عضو شورای شهر اردبیل گفت: پل‌های روگذر باغمیشه و پیر عبدالملک اردبیل به خاطر اجرای غیرکارشناسی نه تنها از بار ترافیکی نکاستند، بلکه ماهیت ترافیک‌زایی داشتند.

پل‌های باغمیشه و پیر عبدالملک خاصیت ترافیک‌زایی داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، لیلا تقوی عصر امروز در جلسه کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: بنده از اول مخالف اجرای این دو پل بودم، چراکه این پل‌ها غیرکارشناسی بوده و مشکلات ترافیکی حال حاضر آنها نیز گواه اجرای شتاب‌زده و نامطلوب این پروژه‌ها بوده است.

وی ادامه داد: بنده حتی در آن مقطع به خاطر مشکلات ترافیکی آتی آنها به اجرای این دو پل رأی منفی دادم و در آن موقع از طریق خبرنگاران و رسانه‌ها نیز اعتراض خود را در مورد اجرای این دو پروژه اعلام کردم و امروز بعد از گذشت چندین سال همه شاهد آن هستیم که این دو پل هیچ‌گونه توجیهی ندارد و شاید بر مشکلات ترافیکی همان محدوده افزوده است.

عضو شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: هر مصوبه شورا نیاز به اکثریت آرا دارد و دلیلی نداشت چون بنده مخالف این دو پروژه بودم، نباید امضا می‌شد، چراکه دیگر اعضا به اجرای آن رأی مثبت دادند.

این مسئول به فعالیت مثبت شهردار اردبیل در شرایط کنونی اشاره کرد و ادامه داد: یک سری اقدامات در شهر انجام شده که نسبت به گذشته در افکار عمومی تأثیرگذار بوده، اما در هر صورت مشکلات زیادی هنوز در مسایل شهری اردبیل به چشم می‌خورد که باید برای رفع آن اقدام کرد.

تقوی بیان کرد: ترافیک شهر، آسفالت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، توسعه فضای سبز به ویژه مناطق ورودی و خروجی شهر، نبود نماد مناسبی در شهر، نبود سرویس‌های بهداشتی و جذب نشدن سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از جمله این مشکلات و نارسایی‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو شورای شهر اردبیل در ادامه یادآور شد: تا اندازه‌ای که در طول این دوره شورا اختیارات داشتم از حق و حقوق ملت دفاع کرده‌ام و به این افتخار می‌کنم که حافظ منافع شهر و شهروندان بودم.

تقوی گفت: البته فعالیت‌های بنده بیشتر در حوزه مسایل اجتماعی و فرهنگی شهر بوده، اما با این وجود برای پاسخگویی به سایر مسایل در خدمت هموطنان بودم.

وی افزود: شورای شهر اردبیل همواره پیگیر مسایل فرهنگی شهر بوده، چراکه اهمیت دادن به مسایل فرهنگی و ورزشی نیاز و خواسته مردم بوده و برای امسال نیز اعتبار مناسبی در این خصوص درنظر گرفته شده است.

عضو شورای شهر اردبیل در پایان عنوان کرد: در سه ماه پایانی عمر شورای سوم تلاش می‌کنیم تا با همراهی شهرداری فعالیت‌های مثبت و سازنده‌ای را در عمران شهری و پویایی مسایل مختلف رقم بزنیم که انتظار می‌رود در این زمینه بسیاری از اهداف محقق شود.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول