اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز طبیعت

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای پرتردد

پلیس راه استان اردبیل در روز طبیعت در محورهای مواصلاتی اصلی استان محدودیت‌های ترافیکی اعمال کرده و جلوی هرگونه تردد وسایط نقلیه سنگین و موتورسیکلت را می‌گیرد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای پرتردد

رئیس پلیس استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در روز طبیعت با به‌کارگیری تمام توان و نیروهای خود و تجهیزاتمان از هرگونه تردد وسایط نقلیه سنگین اعم از تریلی و خودروهای سنگین باری در محور اردبیل ـ سرچم، نیر ـ سراب و‌ اردبیل ـ آستارا جلوگیری کرده و اجازه تردد را تا ساعت 24 روز 13 فروردین نمی‌دهیم.

معراج ظهیری ادامه داد: در این روز تردد هرگونه موتورسیکلت در راه‌های اصلی ممنوع است و از حاملان مسافر در خودروهای باری جلوگیری می‌کنیم و اجازه تردد به آنها را نمی‌دهیم.

وی به سنگینی ترافیک در زمان برگشت و روزهای پایانی تعطیلات اشاره کرد و افزود: توصیه می‌کنیم، هموطنان سفر خود را مدیریت کنند و زمان برگشت خود را به آخر وقت نیندازند.

رئیس پلیس استان اردبیل خاطرنشان کرد: حضور پررنگ پلیس در اماکن مختلف علاوه بر تأمین امنیت، آرامش را برای هموطنان به ارمغان آورده است.

افزایش 43 درصدی تصادفات جرحی درون شهری در اردبیل

رئیس پلیس راهور استان اردبیل نیز از کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی در داخل شهر و افزایش 43 درصدی تصادفات جرحی در تعطیلات نوروزی خبر داد.

علی مریخی اضافه کرد: تصادفات موتورسیکلت با سایر وسایط نقلیه، 50 درصد کاهش یافته و ما همچنان از موتورسواران انتظار داریم از کلاه ایمنی استفاده کنند.

وی از رانندگان خواست در روز طبیعت با حوصله رانندگی کنند و از انجام کارهای نامناسب در هنگام رانندگی پرهیز کنند.

اردبیل – سرعین رکورددار میزان تردد نوروزی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل نیز از تردد بسیار زیاد در محور اردبیل – سرعین از روزهای آغازین تعطیلات نوروزی تا 12 فروردین خبر داد.

عبدالحسین علی‌اکبری گفت:‌ با توجه به علاقمندی گردشگران به استفاده از آب‌های معدنی سرعین، بیشترین تردد در محور اردبیل – سرعین اتفاق افتاده است.

وی با یادآوری اینکه پلیس از تمام تجهیزات محسوس و نامحسوس به ویژه 35 دوربین نظارتی برای تردد راحت گردشگران و مسافران استفاده می‌کند، اوج ترافیک را در محورهای اردبیل ساعات عصرگاهی روز اعلام کرد.

علی‌اکبری در پایان افزود: بیشترین میزان ترافیک از 11 صبح تا 21 شب به ثبت رسیده که اوج آن ساعات 16 تا 19 عصر بوده است.

در روز طبیعت با توجه به رفتن شهروندان به دامن طبیعت و استفاده از مواهب خدادادی، تردد در محور اردبیل – آستارا بسیار سنگین بوده که پلیس راه تا آخر وقت 13 فروردین در این محور آماده ارائه خدمات بوده و رانندگان نیز باید با احتیاط و دغدغه کمتر رانندگی کنند.

انتهای پیام/62006/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول