اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان خبر داد

محدودیت‌های ترافیکی 13 فروردین در شهر همدان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان محدودیت‌های ترافیکی 13 فروردین در محدوده شهر همدان را تشریح کرد.

محدودیت‌های ترافیکی 13 فروردین در شهر همدان

حسین طلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن روز طبیعت در سیزدهم فروردین که برابر یک سنت دیرینه، مردم به دامن طبیعت و مناطق گردشگری سفر می‌کنند، به منظور تأمین ایمنی عبور و مرور و ایجاد ترافیک روان در این روز در مسیرهای معین شهر همدان محدودیت ترافیکی در نظر گرفته شد.

وی افزود: با توجه به حجم بالای مسافران نوروزی و تردد در مسیر گنجنامه و عباس‌آباد به منظور تسهیل در عبور و مرور از ساعت 14 مسیر تقاطع پژوهش به سمت بلوار شهید فهمیده و میدان قائم یک‌طرفه و همچنین از همین ساعت مسیر میدان قائم به سمت انتهای بلوار ارم و مسیر انتهای بلوار ارم به سمت تقاطع سعیدیه یک طرفه است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان با اشاره به برنامه‌ریزی برای روان‌سازی تردد در روز 13 فروردین در شهر همدان تصریح کرد: همه خودروهایی که از گنج‌نامه و یا تقاطع پژوهش وارد میدان قائم می‌شوند، باید از سمت انتهای بلوار ارم و تقاطع سعیدیه خارج شوند.

به گفته وی، از ساعت 19 تردد همه خودروها از میدان قائم به سمت بلوار کولاب و محور گنجنامه ممنوع و از سمت گنج‌نامه به سمت میدان قائم یک طرفه خواهد بود.

طلایی با اشاره به خطرآفرینی راکبان موتورسیکلت در ایام شلوغ به خصوص 13 فروردین یادآور شد: در سطح شهر همدان از تردد موتورسواران دارای حرکات مخاطره‌آمیز، فاقد کلاه ایمنی برای راکب و سرنشین، حامل بار و یا سرنشین غیرمتعارف در سطح معابر جلوگیری، موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان وانت‌بارها و کامیونت‌ها موظف هستند از حمل مسافر در قسمت بار اکیداً خودداری کنند و در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون، از ادامه مسیر آنها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان اضافه کرد: عبور کامیون و خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین در مناطق شهری و مناطق گردشگری و تفریحی به خصوص مسیر تقاطع پژوهش، محور گنجنامه، بلوار ارم، بلوار سعیدیه، تقاطع سعیدیه، جاده کیشین،و ابرو و جاده حیدره و بالعکس از ساعت 8 تا 23 روز 13 فروردین ممنوع است.

وی از شهروندان همدانی خواست تا برای جلوگیری از وقوع حوادث جانی و همچنین داشتن ترافیکی روان از برپا کردن چادر و یا نشستن در سطح سواره‌رو خودداری کنند و ادامه داد: رانندگان از پارک خودرو در محل‌هایی که باعث ایجاد سد معبر می‌شود، خودداری کنند.

طلایی در پایان تأکید کرد: شهروند فهیم همدانی با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با مأموران و استفاده از مسیرهای جایگزین، پلیس را در اجرای هرچه بهتر طرح ترافیکی روز سیزدهم فروردین یاری کنند.

انتهای پیام/89020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول