اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به شهر دیشموک

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آب‌رسانی به شهر دیشموک با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به شهر دیشموک

سیدحسین صابری در حاشیه طرح آب‌رسانی به شهر دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: طرح آب‌رسانی به شهر دیشموک با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی به بهره‌برداری رسید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از هفت هزار نفر از مردم شهر دیشموک و روستاهای مسیر خط انتقال از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به نیاز مردم شهر دیشموک و برخی از مناطق دور افتاده استان کهگیلویه و بویراحمد به دسترسی آب سالم و بهداشتی گفت: با پیگیری مسئولان اجرایی استان طرح‌های آب‌رسانی به این مناطق با شتاب بیشتری در حال اجرا هستند.

این مسئول در آئین بهره‌‌برداری پروژه دیشموک خاطرنشان کرد: با توجه به بازدیدها و بررسی انجام شده از نقاط مختلف شهری و روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مشکلات و دغدغه‌های جدی اهالی این مناطق کمبود آب آشامیدنی سالم است که باید در این خصوص پروژه‌های جدیدی در دستور کاری قرار گیرد.

صابری افزود: اصلاح و بازسازی شبکه‌های آب‌رسانی در شهر دیشموک از قدمت بالایی برخوردار است که باید مورد توجه مسئولان آب و فاضلاب قرار گیرد.

مسئول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین در راستای فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب شهروندان گفت: افزایش جمعیت شهرنشینی در کهگیلویه و بویراحمد و ایجاد طرح‌های آب‌رسانی به عنوان یکی از ضروری‌ترین نیازهای زیر بنایی مردم استان است که مردم باید در رعایت فرهنگ صرفه‌جوِیی دقت داشته باشند تا این نعمت الهی بیهوده از دست نرود.

وی خواستار شد: مدیران اجرایی و ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع مهم صرفه‌جویی در مصرف آب را بین مردم فرهنگ‌سازی کنند.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول