اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان اردبیل:

ملت ایران در 12 فروردین بساط شیاطین را برچیدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ملت آگاه و دیندار ایران در 12 فروردین بساط شیطنت‌ها را از این سرزمین برچیدند و برای همیشه به حاکمیت زورمداران پایان دادند.

ملت ایران در 12 فروردین بساط شیاطین را برچیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 12 فروردین در اردبیل اظهار داشت: ملتی که حاکمیت مردمی و اسلامی را داشته باشد هرگز به بن‌بست نمی‌رسد و قطعاً نظام جمهوری اسلامی ایران نیز با همین مبنا از آفت‌ها و خطر‌ها به سلامت عبور خواهد کرد.

وی یکی از زمینه‌های خلق حماسه 12 فروردین را آگاهی و بصیرت ملت و ولایت‌مداری آنها توصیف کرد و گفت: امام راحل این ملت را صاحب رای و انتخاب نوع نظام معرفی کرده و با احترام به آرای مردم اعلام کردند که به نظر عموم مردم احترام می‌گذارند که چنین شد و هر آنچه که ملت به آن رای داده بودند به عنوان قالب حکومت انتخاب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: مردم از آن جهت به جمهوری اسلامی رای دادند که نه نظام لیبرال و نه نظام دموکراسی بدون قید و بند را قبول داشتند بلکه الزام اسلام بر اراده ملت می‌تواند مصونیت‌بخش باشد.

شرفی با بیان اینکه در این روز شاهد تحقق آرمان‌های بلند ملت بعد از 2500 سال حاکمیت شیاطین بودیم، خاطرنشان کرد: در 12 فروردین از آن جهت دنیا به انتخاب ملت احسنت گفته و شگفتی و تعجبشان برانگیخته شد که جمهوری اسلامی تنها رمز پایداری بود که می‌توانست این ملت را از گذرگاه‌های مختلف به سلامت عبور دهد.

این مسئول بزرگترین شیطنت استکبار را در سه دهه اخیر ضربه زدن به دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام توصیف کرد و افزود: نه تنها ضربه به این دو رکن کار‌آمد نشد بلکه انفکاک آنها نیز غیر‌ممکن بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان گفت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی و در انتخابات پیش‌رو بار دیگر ملت ایران الزام جمهوریت و اسلامیت نظام را پاس داشته و به کاندیدایی رای می‌دهند که پاسدار این حریم واقعی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شرفی در پایان سخنان خود تصریح کرد: ما اهالی فرهنگ نیز در سال پاسداشت حماسه سیاسی و اقتصادی با هنرمندی و تکریم فرهنگی سعی خواهیم کرد بستر خلق این حماسه را بیش از گذشته فراهم آوریم.

انتهای پیام/62005/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول