اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

12 فروردین چیرگی اندیشه اسلام بر تفکر الحادی بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: 12 فروردین چیرگی اندیشه اسلام بر تفکر الحادی بود که می‌خواستند به جای جمهوری اسلامی جمهوری دموکراتیک و لیبرال را جایگزین کنند.

12 فروردین چیرگی اندیشه اسلام بر تفکر الحادی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده ظهر امروز در آیین گرامیداشت 12 فروردین در اردبیل اظهار داشت: کمتر کسی فکر می‌کرد که ملت حماسه‌آفرین ایران در کمتر از دو ماه بعد از پیروزی انقلاب حماسه‌ای جاودانه خلق کنند که در آن ملت با 99 درصد حضور، خالق حماسه‌ای جاودانه باشند.

وی دفاع تمام عیار ملت ایران از حاکمیت نورانی اسلام و دور شدن از تفکر سلطنتی و الحادی را یادآور شد و افزود: مردم ایران در حالی در یوم‌الله 12 فروردین با تکیه بر اندیشه اسلام بر تفکر ضد دینی و ضد انسانی استبدادی غلبه کردند که این خود نمود و نشانه‌ای از بلوغ واقعی ملت ایران بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از این روز به عنوان روز رهایی ملت از یوغ اندیشه استبدادی و نظام 2500 ساله شاهنشاهی یاد کرد و گفت: بیش از سه دهه است که با جاری شدن اندیشه جمهوری اسلامی در ایران دشمن تمام توانش را بسیج کرده تا بتواند این پایه مستحکم را متزلزل کند اما چنین آرزویی را به گور خواهد برد.

ستوده 12 فروردین را مصداق روشنی از تجلی حماسه سیاسی ملت ایران و بلوغ اندیشه ایرانیان توصیف کرد و یادآور شد: کمتر کسی فکر می‌کرد که این نظام کمتر از 34 سال به رشد و بلوغ خود ادامه داده و امروز به تاثیر‌گذارترین حاکمیت جهانی تبدیل شود.

این مسئول تصریح کرد: با حاکمیت انقلاب اسلامی ایران به دلیل آنکه دندان طمع استکبار کشیده شده است آنها در حرص و ولع دوباره هستند تا بتوانند به هر نحو ممکن به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند اما ملت ما در سال حماسه سیاسی و اقتصادی بار دیگر خواسته آنها را به یاس واقعی تبدیل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان سخنان خود اذعان داشت: همانگونه که 12 فروردین روز رهایی از دام شیاطین بود در سال حماسه سیاسی و اقتصادی نیز این ملت از تحریم‌ها و تهدیدها عبور کرده و شیطنت‌ها را به نقطه امیدواری در دفاع از انقلاب اسلامی تبدیل خواهند کرد.

انتهای پیام/62004/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول