اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

یوم‌الله 12 فروردین یادآور تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است

فرماندار بندرعباس گفت: یوم الله 12 فروردین یادآور تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است که ملت قهرمان و شجاع ایران با تجلی اراده ملی و خواست خود دست استکبار و ایادی آن را از این مملکت قطع کرد.

یوم‌الله 12 فروردین یادآور تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی پیش از ظهر امروز در نشستی به مناسبت یوم الله 12 فروردین اظهار داشت: 12 فروردین یادآور یک حماسه بزرگ و تاریخی در ایران اسلامی است که با حضور حداکثری ملت شریف ایران و مشارکت 98.2 درصدی در رای گیری سال 1358 ساختار سیاسی، اجتماعی ایران تغییر کرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی مستقر شد و پس از سال‌ها تئوری جدایی دین از سیاست قوانین شرعی و الهی بر اساس موازین و آموزه‌های دینی به منصه ظهور رسید.

وی افزود: یوم الله 12 فروردین یادآور تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است که ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی با تجلی اراده ملی و خواست خود دست استکبار و ایادی آن را قطع کرده و در برابر تمام قدرت‌های پوشالی دنیا همچون کوه استوار سر برافراشته و الگویی برای جوامع و کشورها به ویژه کشورهای تحت ظلم و ستم نظام سلطه شد.

فرماندار بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران اسلامی و شهرستان بندرعباس همواره با تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب و  شهیدان والا مقام تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی  هستند و یوم الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را به عنوان یکی از ماندگارترین روزهای تاریخی این سرزمین گرامی می‌دارند.

انتهای پیام/88007/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول