اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

مردم ایران با شرکت در انتخابات بزرگ‌ترین حماسه را خلق می‌کنند

امام جمعه برازجان گفت: مردم ایران همواره و در تمامی شرایط حماسه‌های بزرگ و ماندگاری را خلق کرده‌اند و در خردادماه 92 با حضور گسترده و شرکت در انتخابات بزرگ‌ترین حماسه را خلق می‌کنند.

مردم ایران با شرکت در انتخابات بزرگ‌ترین حماسه را خلق می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح عصر امروز در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه ولایتمداری یکی از مهم‌ترین اصول و رموز موفقیت و انتظاراتی است که مردم از مسئولان دارند و این مهم در موفقیت مسئولان در خدمت‌گزاری نیز مؤثر است، اظهار داشت: توجه به منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی از مهم‌ترین مسائلی است که همواره مدیران و مسئولان اجرایی باید به آن توجه داشته باشند و تمامی برنامه‌های خود را در مسیر تحقق و اجرای منویات و خواسته‌های رهبری تنظیم کنند.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری همواره شرایط کشور را به دقت رصد می‌کنند، ادامه داد: رهبری همیشه و در تمامی موقعیت‌ها مسائل و موقعیت کشور را رصد می‌کنند و بهترین برنامه‌ برای حرکت کشور در مسیر پیشرفت، توسعه و برون از مشکلات را تدوین و تنظیم می‌کنند.

امام جمعه برازجان نام سال را مطمئن‌ترین نقشه و مسیر راه مسئولان دانست و خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر در قالب شعار سال، نقشه راه مسئولان را تدوین کردند و تمامی مسئولان باید در هر پست و جایگاهی که در اختیار دارند، برای تحقق ابعاد مختلف این شعار تلاش کنند و به آن جامه عمل بپوشانند.

این مسئول با اشاره به شعار سال اذعان داشت: علاوه بر اینکه خود پیروزی انقلاب یک حماسه بود، ملت در دوران دفاع مقدس نیز با جانفشانی و ایثارگری در راه دفاع از شرف، دین و تمامیت ارضی کشور حماسه‌آفرینی کردند.

مصلح عنوان کرد: اقشار مختلف مردم در عرصه سازندگی و پس از آن در برابر تحریم و تهدیدها و حضور در صحنه‌های مختلف نیز حماسه خلق کرده‌اند.

وی ابراز داشت: در شرایط کنونی نیز که دشمن فشارهای مختلفی را بر ایران اسلامی وارد کرده است؛ بزرگ‌ترین حماسه در خرداد 92 با بصیرت و هوشمندی مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رقم می‌خورد.

امام جمعه برازجان ادامه داد: میزان مشارکت مردم در انتخابات تأثیر مستقیمی در ثبات، امنیت و شکوه ملت در عرصه ملی و بین‌المللی دارد تا دشمنان به این باور برسند که نظام اسلامی ایران پشتوانه مردمی دارد و با فشارها از انقلاب دست‌بردار نیستند.

مصلح یادآور شد: دشمن در زمینه اقتصادی نیز همواره تلاش کرده تا مانع از استقلال ایران شود، اما تحریم‌ها در بلندمدت برکات فراوانی برای نظام داشته است.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره تحریم‌ها را به فرصت برای کشور تبدیل کرده‌اند، عنوان کرد: مردم ایران با تلاش، کوشش و پایداری در برابر تحریم‌ها به خودکفایی، خوداتکایی و شکوفایی اقتصاد ملی دست یافته‌اند.

امام جمعه برازجان با اشاره به اینکه دشمنان جنگی تمام عیار علیه انقلاب اسلامی را شروع کرده‌اند، افزود: در شرایط کنونی که جنگ اقتصادی دشمن به تمام معنا علیه انقلاب اسلامی شروع شده، مردم باید با صرفه‌جویی و بهره‌وری صحیح از منابع و پیشه کردن اقتصاد مقاومتی باز هم بر این توطئه با سربلندی فائق آیند.

انتهای پیام/2452/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول