اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

شعارها و تبلیغات مربوط به حجاب و تذکر لسانی پررنگ‌تر شود

امام جمعه برازجان بر لزوم پررنگ‌تر کردن شعارها و تبلیغات مربوط به حجاب و تذکر لسانی در جامعه تاکید کرد.

شعارها و تبلیغات مربوط به حجاب و تذکر لسانی پررنگ‌تر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در نشست ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان اظهار داشت: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز شاهد اقتدار بیشتری هستیم.

وی افزود: توجه به منویات مقام معظم رهبری و تلاش برای تحقق شعار سال باید در دستور کار قرار گیرد و نباید در این مسیر کوتاهی شود.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: حماسه سیاسی در راستای انتخابات خرداد ماه که می‌تواند برگ زرینی بر افتخارات ملت ایران باشد بر پایه حضور حداکثری و با بصیرت مردم خواهد بود.

مصلح افزود: دشمن می‌خواهد با تحریم‌ها این نظام را ساقط کند ولی به فضل خدا ملت ما بر همه تحریم‌ها فائق خواهد آمد و دشمن را مأیوس‌تر از همیشه می‌کند.

وی ابراز داشت: امروز حرکت در مسیر ولایت فقیه و حفظ وحدت و همدلی باید مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد و در واقع رمز موفقیت نظام اسلامی تبعیت از ولایت فقیه است.

امام جمعه برازجان بر لزوم افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: در سال جدید فعالیت‌های فرهنگی باید چند برابر شود به‌ویژه فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید بیش از گذشته به آن پرداخته شود.

مصلح بر پر رنگ‌تر کردن شعارها و تبلیغات مربوط به حجاب و تذکر لسانی تاکید کرد و یادآور شد: فعال کردن مساجد و نمازخانه‌ها و جلوگیری از حرمت‌شکنی در ایام فاطمیه در ایام نوروز باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم یک امر مهم و تعیین‌کننده است و مسئولان باید اولویت اساسی خود را  در برطرف کردن مشکل مردم بدانند.

انتهای پیام/2452/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول