اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نرماشیر‌:

مسئولان نسبت به ‌شناسایی نخبگان‌ مناطق محروم اقدام کنند

امام جمعه نرماشیر گفت‌: یکی از وظایف اصلی مسئولان در مناطق محروم شناسایی دانش‌آموزان و افراد نخبه است.

مسئولان نسبت به ‌شناسایی نخبگان‌ مناطق محروم اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، حجت‌الاسلام روح‌الله ایران‌نژاد پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان شهرستان نرماشیر با خانواده یکی از دانش‌آموزان نخبه در نرماشیر اظهار داشت: مناطق محروم و کم برخوردار همیشه محل پرورش انسان‌هایی نخبه و فعال بوده و نرماشیر نیز از این قاعده مستثنا نیست.

وی افزود‌: دیدار با خانواده افراد نخبه به ویژه دانش‌آموزان و آشنایی با مشکلات آنها می‌تواند در تربیت و ایجاد انگیزه در این افراد بسیار حائز اهمیت باشد.

ایران‌نژاد تصریح کرد‌: از آن جا که افراد نخبه که طعم تلخ محرومیت را چشیده باشند در آینده بهتر و سریع‌تر از دیگران می‌توانند مشکلات منطقه را رفع کنند، می‌توان یکی از وظایف اصلی مسئولان در مناطق محروم را شناسایی این دانش‌آموزان و افراد نخبه دانست.

عباس حدادیان مدیر آموزش و پرورش نرماشیر در این نشست گفت: هدف از این دیدار ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف در دانش‌آموزان نخبه است که با تقدیر از فعالیت خانواده و رفع مشکلات پیش روی آنها‌ می‌توان کارهای علمی‌، پرورشی و پژوهشی را در شهرستان توسعه بخشید و آینده‌ای درخشان برای این خطه رقم زد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفر‌آبادی نماینده مردم نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تقدیر از این خانواده نخبه‌پرور خواستار تلاش مضاعف ‌این دانش‌آموز‌ شد و اذعان داشت‌: کار شما و سختی کار شما از امروز آغاز شده و قطعا با تلاش، پشتکار و برنامه‌ریزی دقیق می‌توانید قله‌های بلند علمی را فتح کنید.

به گزارش فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نرماشیر به همراه دیگر مسئولان این شهرستان در ایام نوروز اقدام به دیدار با خانواده‌های دانش‌آموزان نخبه کرده که این امر سبب ایجاد انگیزه مضاعف در دانش‌آموزان نخبه این شهرستان شده است.

انتهای پیام/80026/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول