اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

احزاب اخلاق سیاسی را در سال منتسب به این نام رعایت کنند

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: احزاب در سال حماسه سیاسی، اخلاق سیاسی را رعایت کنند و در راستای تقویت این بخش گام بردارند.

احزاب اخلاق سیاسی را در سال منتسب به این نام رعایت کنند

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: احزاب سیاسی در سال جدید باید براساس اخلاق‌مداری در مسائل و به ویژه انتخابات ریاست جمهوری ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه رعایت اخلاق بهترین رفتار برای جذب اکثریت است، افزود: برای جذب توده‌های مردم باید از رفتارهای اخلاقی و منطقی استفاده کرد و در این باره مسائل دینی و تقوا مدنظر باشد.

*رهبری فصل‌الخطاب است

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سخنان رهبری در این باره فصل‌الخطاب است، تصریح کرد: در ماه‌ها و سال‌های گذشته دیده‌ایم؛ زمانی که اختلافی میان احزاب و یا اشخاص در کشور به وجود می‌آید، رهبری معظم انقلاب در راستای رفع اختلافات اقداماتی انجام می‌دهد و این بهترین رفتار برای پایان دادن به مسائل است.

وی با اشاره به اینکه باید در همه مسائل اطاعت از رهبری را مدنظر قرار دهیم، بیان کرد: اطاعت از رهبری معظم انقلاب بهترین روش برای فعالیت است و سخنان ایشان چراغ راهی برای طی مسیر است.

*حماسه‌ای سیاسی در راه است

پاپی‌زاده اضافه کرد: قطعاً با سخنان مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و مشهد مقدس، حماسه‌ای بزرگ در عرصه سیاسی در راه است.

وی با اشاره به اینکه حماسه سیاسی دست برتر ایران را رقم خواهد زد، گفت: حماسه سیاسی باعث می‌شود تا مسئولان و مذاکره‌کنندگان ایران در مسائل هسته‌ای دست برتر و قاطعیت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول