اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

12 فروردین یادآور حماسه بزرگ ملت ایران است

امام جمعه نکا گفت: 12 فروردین یادآور حماسه بزرگ ملت ایران در برقراری نظام جمهوری اسلامی ایران است.

12 فروردین یادآور حماسه بزرگ ملت ایران است

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: یوم‌الله 12 فروردین، برگ زرینی بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت های ملت ایران است که باید همواره تاریخ این برگ زرین برای ایران اسلامی افتخار ایجاد کند.

وی بیان داشت: روز دوازدهم فروردین ماه نباید تنها در نام و روز خاص خلاصه شود بلکه این روز متعلق به تمام زمان‌ها و مکان‌هاست.

امام جمعه نکا یادآور شد: در 12 فروردین ملت ایران تکلیف خود را برای همیشه با استکبار مشخص کرد و نشان داد که در هیچ شرایطی نمی‌خواهد زیر بار سلطه و استکبار باشد.

محمدی‌لایینی اظهار داشت: برقراری عدالت در جامعه تنها منحصر به دولت و دولتمردان نیست بلکه همه آحاد جامعه باید در این راستا تلاش کرده و برای ایجاد امنیت همه‌جانبه تلاش کنند.

وی گفت: حفظ ارزش‌ها در جامعه ما از اصول مهمی است که بعد از گذشت سه دهه از این انقلاب همچنان پابرجاست و همین اعتقادات و ارزش‌ها جامعه ما را جهانی کرده است.

امام جمعه نکا در ادامه با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: سال گذشته کارهای مهم و ارزشمندی در جامعه اتفاق افتاد که این تلاش و همت برای تولید ملی باید در تمام شرایط و زمان‌ها مورد توجه ما باشد.

محمدی‌لایینی خاطرنشان کرد: در سال جدید نیز باید با ایجاد حرکت جهشی در راستای جهاد اقتصادی حرکت کنیم تا به فرمایشات رهبری جامه عمل پوشانده شود.

وی ادامه داد: حرکت معمولی نمی‌تواند خلأ اقتصادی را پر کند و در این راستا نیازمند عزم همه‌جانبه دولت، مسئولان و مردم هستیم.

امام جمعه نکا با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراها نیز اظهار داشت: دشمن در این انتخابات به دنبال کمرنگ کردن حضور ملت در پای صندوق رای است که باید با حضور حداکثری توطئه‌ها و برنامه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.

محمدی‌لایینی گفت: انتخابات پیش رو باید مظهر اقتدار، شکوفایی، عزت و سربلندی ملت ایران باشد.

انتهای پیام/86002/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول