اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمیرم:

امسال حماسه‌ای افتخارآفرین برای ملت ایران رقم می‌خورد

امام جمعه موقت سمیرم گفت: مردم با حضور حماسی خود در انتخابات خردادماه امسال همچون گذشته برگ زرین دیگری را برای ایران اسلامی رقم می‌زنند.

امسال حماسه‌ای افتخارآفرین برای ملت ایران رقم می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم حجت‌الاسلام سجاد زینعلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: اعتبار و ارزش واقعی انسان در گرو تقوای الهی است.

وی یکی از آیات و نشانه‌های الهی را زنده کردن زمین و رویش مجدد گیاهان و درختان در فصل بهار دانست و گفت: خدایی که قادر است زمین مرده را زنده کند قادر است انسان‌ها را نیز پس از مردن دوباره زنده کند و به حساب و اعمال انسان‌ها رسیدگی می‌شود.

امام جمعه موقت سمیرم افزود: چنانچه ما انسان‌ها در مسیر تعالی نفس گام برداریم خداوند متعال نیز در این مسیر ما را هدایت می‌کند.

*‌ حضرت زهرا (س) برترین الگوی جامعه بشری

وی خطبه‌ها حضرت فاطمه(س) را بهترین و والاترین الگوی جامعه بشری دانست و گفت: حضرت زهرا(س) نخستین شهید راه ولایت است و او را در عالم زنان همتایى نیست.

حجت‌الاسلام زینعلی به تشریح ماجرای فدک و مظلومیت این بانوی اسلام پرداخت و تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) در جریان فدک با بیان آیات قرآنی و احادیث، ابوبکر را قانع کرد که این ملک را پیامبر به ایشان داده‌ است و ابوبکر نیز برای فدک سند صادر کرد.

وی ادامه داد:  این سند در ادامه به دست عمر افتاد و وی آن را پاره کرد و گفت دست علی(ع) و زهرا(س) باید خالی باشد تا ما بتوانیم بر مردم حکومت کنیم.

امام جمعه موقت سمیرم در ادامه به نام‌گذاری امسال به نام حماسه ملی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته برای کشور ما اتفاقات و مسائل خوب، پیش رونده و با جهش‌های بالا رخ داد گرچه مشکلات سختی نیز پیش روی ملت ایران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: خواسته مستکبرین جهان این بود که عرصه اقتصادی را به قدری بر ملت ایران تنگ کنند تا مردم را در برابر نظام قرار دهند.

حجت‌الاسلام زینعلی ادامه داد: با صبر و همراهی ملت، نقشه‌های شوم آنان نقش بر آب شد و همچنان که ملت ایران در 22بهمن حماسه عظیمی خلق کردند در خرداد ماه امسال نیز با حضور در انتخابات حماسه افتخار آفرین دیگری را نیز خلق می‌کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در تمامی عرصه‌ها همچون کوه استوار است، گفت: ایادی کفر و استکبار بدانند این ملت همان ملتی است که در 12 فروردین 58 با پشتیبانی از ولایت فقیه به جمهوری اسلامی رأی دادند و خون جوانان امروز همچون خون جوانان دوران انقلاب برای پاسداری از ایران اسلامی همچنان جریان دارد.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول