اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزش روستایی قزوین خبر داد

راه‌اندازی خانه ورزش در روستاهای قزوین

سرپرست هیئت ورزش روستایی و عشایری استان قزوین گفت: خانه ورزش در روستاهای استان قزوین راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی خانه ورزش در روستاهای قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، جمهور ذوالقدر اظهار داشت: هم اکنون در حال بررسی و برنامه‌ریزی برای ایجاد خانه ورزش در آن دسته از روستاهای استان قزوین که از شرایط و امکانات لازم برای راه‌اندازی این خانه برخوردار هستند، می‌‌‌‌‌‌‌‌باشیم.

وی یادآور شد: این اقدام بر اساس تصمیم فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و با حمایت وزارت ورزش و جوانان صورت می‌گیرد.

سرپرست هیئت ورزش روستایی و عشایری استان قزوین، راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی را موجب افزایش گرایش جوانان ساکن در روستاها به رشته‌های ورزشی دانست و گفت: این اقدام کمک خوبی به رشد و گسترش ورزش در مناطق روستایی می‌‌کند.

ذوالقدر از شناسایی 10 بازی بومی ـ محلی در استان قزوین خبر داد و گفت: با هدف احیای ورزش‌های بومی تلاش می‌کنیم این بازی‌ها را در مناطق مختلف این استان فعال کنیم.

وی همچنین از پیشنهاد میزبانی هیئت ورزش روستایی و عشایری استان قزوین به فدراسیون برای برگزاری شش دوره مسابقات کشوری در سال جدید خبر داد و گفت: با موافقت فدراسیون امسال شاهد انجام شش دوره رقابت‌های کشوری در رشته‌های مختلف که سه دوره آن مربوط به ورزش مردان و سه دوره به ورزش بانوان اختصاص دارد، خواهیم بود.

سرپرست هیئت ورزش روستایی و عشایری استان قزوین از برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت عید نوروز تحت عنوان جام ولایت در مناطق مختلف روستایی استان خبر داد و افزود: این رقابت‌ها در رشته‌هایی چون فوتبال، فوتسال، والیبال و طناب‌کشی در حال برگزاری است.

ذوالقدر یادآور شد: در حال حاضر هیئت ورزش روستایی و عشایری استان قزوین در 17 رشته مختلف ورزشی به جوانان و ورزشکاران روستایی این استان خدمات می‌دهد.

انتهای پیام/77002/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول