اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از چهره‌های خبرساز ورزش اصفهان در سالی که سپری شد-1

خدابخش و جواهری در صدر لیست خبرسازان ورزش دیار زنده‌رود

ورزش اصفهان در سال 91 چهره‌های خبرساز زیادی داشت که هر کدام در مقطعی در صدر لیست خبرسازها قرار گرفته و برای چند روزی به سوژه اصلی مجامع ورزشی و رسانه‌ها تبدیل شدند.

خدابخش و جواهری در صدر لیست خبرسازان ورزش دیار زنده‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان ورزش اصفهان در سالی که سپری شد روزهای شاد و ناراحت کننده‌ای را پشت سر گذاشت اما از حیث خبرسازی یکی از سال‌های پر سوژه بود.

رشید خدابخش، محمدرضا محمدجواهری، علیرضا رحیمی، سهراب مرادی، علی اکبر ابرقویی‌نژاد، افشین ملایی، غلام ابراهیمی، احمد جمشیدی ، رسول کربکندی و رضا قاسمی از جمله خبرسازترین چهره‌های ورزشی اصفهان در سال گذشته بودند.

در روزهای ابتدایی سال 92 در دو گزارش نگاهی به خبرسازترین چهره‌های ورزشی اصفهان در سال گذشته داریم.

* رشید خدابخش

از همان ماه‌های ابتدایی سال 91 گمانه‌زنی‌هایی درباره کنار رفتن رشید خدابخش از مدیر کلی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و جانشینان احتمالی وی شنیده می‌شد.

با این حال برکناری خدابخش از زمانی جدی شد که مشاور ورزشی استاندار اصفهان در نشستی خبری انتقادات تندی را علیه مدیرکل اداره ورزش استان اصفهان مطرح کرد تا مشخص شود که مدیریت استان نیز تمایلی برای ادامه فعالیت خدابخش ندارد.

در ادامه نیز رشید خدابخش پس از حضور دو سال و چند ماهه در رأس ورزش اصفهان از مسئولیت خود کنار رفت اما بدون تردید تا سال‌ها وی عنوان رسانه‌ای‌ترین مدیر ورزشی اصفهان را به خود اختصاص خواهد داد.

خدابخش بارها مدعی شده بود به دلیل اینکه لابی ندارد، عمر مدیریتش در اصفهان طولانی نمی‌شود.

* محمدرضا محمدجواهری

محمدجواهری که به گفته خودش قرار بود پیش از غلامرضا شیران به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان انتخاب شود، از تیرماه سال 91 سکان ورزش دیار زنده‌رود را در اختیار گرفت.

جواهری که سابقه فعالیت در سازمان تربیت بدنی سابق و وزارت ورزش و جوانان فعلی را نداشت، در شرایطی این سمت را در اختیار گرفت که نماینده‌های مردم استان اصفهان نقش اساسی را در این مسئله ایفا کرده و در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان برگزار شد، از پنج کاندیدی که مورد نظر جمع بود، جواهری گوی سبقت را از سایرین ربود.

وی که در این مدت ثابت کرده ابایی از بیان برخی واقعیت‌ها ندارد، پس از درج مطلبی در خبرگزاری فارس که از تمجید روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان انتقاد کرده بود، از این مطلب دلخور شده و با چاشنی طنز به خبرنگار فارس گفت: من چند ماه بیشتر در اصفهان نیستم و هوایم را داشته باشید.

*‌ افشین ملایی

گفته می‌شود در جلسه‌ای که نماینده‌های مردم استان اصفهان برای تصمیم گیری در مورد مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان داشتند، افشین ملایی بیشترین رأی را به خود اختصاص داده است اما مخالفت استاندار مانع از این شد که ملایی تجربه نفر اول بودن در ورزش اصفهان را به دست بیاورد.

ملایی که در زمان مدیریت خدابخش معاونت توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان اصفهان بر عهده داشت، پس از این اتفاق مدعی شد به دلیل اینکه در تیم کاری خدابخش حضور داشته، مدیریت استان تمایلی برای مدیر کلی وی نداشته است.

خبرسازی ملایی بعدها نیز ادامه پیدا کرد و وی که به عنوان کارشناس ورزش دورکاری می‌کرد، به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان انتخاب شد که البته عوامل بیرونی اجازه تحقق این مسئله را ندادند.

* غلام ابراهیمی

ابراهیمی که نزدیک به یک دهه مسئولیت اداره تربیت بدنی سابق اصفهان را بر عهده داشت، در زمان مدیر کلی خدابخش از این سمت کنار رفت تا به نوعی به جمع منتقدان مدیرکل سابق اضافه شود.

با روی کار آمدن مدیر کل جدید، ابراهیمی گزینه اصلی تصدی‌گری پست معاونت امور توسعه ورزش استان اصفهان بود تا جایی که در روز تودیع و معارفه خدابخش و جواهری، خبرنگار فارس و بسیاری دیگر پست جدید را به وی تبریک گفتند.

ابراهیمی پس از برکناری سرپرست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان به عنوان سرپرست این هیئت معرفی شد و در روزهای پایانی سال نیز به فدراسیون فوتبال برای ابلاغ حکم سرپرستی معرفی شد که به گفته خودش هنوز این حکم صادر نشده است.

ادامه دارد....

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول