اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

12 فروردین روز بلوغ فکری و سیاسی امت در سایه اسلام بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بیانیه‌ای بمناسبت فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی اعلام کرد: 12 فروردین روز بلوغ فکری و سیاسی این امت در سایه اسلام بود.

12 فروردین روز بلوغ فکری و سیاسی امت در سایه اسلام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بیانیه‌ای بمناسبت سالروز 12 فروردین روز استقرار جمهوری اسلامی عنوان کرد: 12 فروردین عصاره یک تاریخ سراسر خون و شهادت و تبلور آن همه عشق‌ها، آرمان‌ها، اسلام خواهی‌ها، حق پرستی‌ها و باطل ستیزیهاست، 12 فروردین روز احقاق حق، روزی پیروزی دین است.

این بیانیه می‌افزاید: جمهوری اسلامی ودیعه الهی در دست ماست و روز 12 فروردین روز بیعت ما با اسلام، برای دفاع و حمایت و فداکاری در راه این انقلاب مقدس است که راهش‌‌ همان اسلام و حاکمیت قرآن است. جمهوری اسلامی که تجسّم عینی آن همه شعار‌ها و فریاد‌ها و خواستن‌ها و طلب‌ها و عطش‌ها بود، با همه سنگینی‌اش، روی 12 ستون نورانی و سرخ نهاده شد، 12 فروردین خندقی بود که حفر گردید و احزاب قریش و کفار حجاز، از بیعت‌گران مؤمن و امت محمد، باز شناخته گردیدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه بیانیه خود افزوده است: 12 فروردین روز جمهوری اسلامی صراط بُرنده و لغزنده و باریکی بود که بر فراز جهنم خودخواهی‌ها و شرق گرایی‌ها و غرب زدگی‌ها و قدرت طلبی‌ها کشیده شد، تا این امت را به جنه المأوای خداباوری و اسلام خواهی و حق جویی رهنمون شود.

این بیانیه با پاسداشت این روز فرخنده و مبارک افزوده است12 فروردین روز بلوغ فکری و سیاسی این امت در سایه اسلام بود 12فروردین یکی از ایام الله بود، روزی مبارک و مقدس که دهانی به وسعت ایران با فریادی رعدآسا و پرطنین جمهوری اسلامی را آری گفت، 12 فروردین روز احقاق حق بود، روز پیروزی دین، روزی که افسون ساحران جادوگر و تلاش خنّاسان وسوسه گر، باطل گشت، روزی که کشتی این امت در ساحل استقرار و استقلال لنگر انداخت.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان همچنین می‌افزاید: مردم ایران اسلامی اگر چه در طول مبارزات انقلابی خود شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را در سرلوحه شعارهای خود قرار داده بودند و به این ترتیب با فریادهای خود اجماع قاطع خود را در مورد جمهوری اسلامی اعلام کرده بودند اما جهت تثبیت ثمره مبارزات اسلامی خود در روزهای دهم و یازدهم فروردین 1358 با حضور در پای صندوق‌های رای به جمهوری اسلامی رای قاطع دادند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: امسال نیز که به فرموده ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گرفته است، مردم ایران اسلامی مانند سال 1358پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد و حماسه دیگری مانند سال 1358را خواهند آفرید، وبدین وسیله مشت محکمی بر دهان یاوه گویان مستکبر خواهند زد و به آن‌ها خواهند فهماند که فشارهای اقتصادی مانع پشتیبانی ملت از نظام اسلامی نخواهد شد.

انتهای پیام/2329/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول