اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

12 فروردین روز تحقق نصرت پروردگار است

امام جمعه بردخون گفت: 12فروردین روز تحقق نصرت پروردگار بر ملت ایران است.

12 فروردین روز تحقق نصرت پروردگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان بردخون اظهار داشت: خداوند متعال نعمت‌های بسیار زیادی را به ما داده است که اگر قدردان نعمت‌های خداوند نباشیم پروردگار متعال برکت را از زندگی ما بر می‌چیند.

وی افزود: 12 فروردین روز تحقق نصرت و یاری خداوند بر ملت ایران است که نظام اسلامی به جهان عزت داد و برای ملت ایران عید تلقی می‌شود و از بزرگ‌ترین اعیاد ملی و مذهبی ما است زیر ا در این روز مردم سرنوشت خود را تعیین کردند و سلطه شیطانی برای همیشه تاریخ از این کشور رخت بربست و حکومت خدایی مستضعفین جانشین آن شد.

رکنی حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال 92 گفت: دشمنان در سال91 با همه تحریم‌ها و فشارها نتوانستند به اهداف شوم خود برسند اما در آن سال به فضل خداوند پیشرفت‌های زیادی کردیم و توانستیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی تصریح کرد: امیدواریم سال 92 که توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده سال پیشرفت و تحرک و ورزیدگی ملت ایران باشد و بر افتخارات مردم افزوده شود.

امام جمعه بردخون خاطرنشان کرد: دراین سال بکوشیم با حضور و مشارکت گسترده در عرصه‌های مختلف نظام باعث استحکام پایه‌های نظام شویم و با دستان خود در سازندگی آینده تلاش کنیم.

انتهای پیام/66003/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول