اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز طبیعت انجام می‏شود

توزیع بیش از 20 هزار بسته آموزشی در تفرجگاه‏های سمنان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: بیش از 20 هزار بسته آموزشی هم‏زمان با روز طبیعت در تفرجگاه‏های این استان توزیع می‏شود.

توزیع بیش از 20 هزار بسته آموزشی در تفرجگاه‏های سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، سیدحسن میرعماد امروز اظهار داشت: همزمان با سیزدهم فروردین، روز طبیعت، کارکنان این اداره‌کل و شهرستان‏های تابعه سمنان در ورودی مکان‏های جنگلی، مرتعی، تفرجگاه‏ها و پارک‏های جنگلی این استان مستقر می‏شوند.

وی ادامه داد: در این روز، بیش از 20 هزار عدد تراکت، بروشور، کیسه زباله و بسته‏های شکلات در خصوص اهمیت حفاظت از مراتع، جنگل‏ها و اراضی ملی و استفاده بهینه از فضای منابع طبیعی و اراضی ملی بین مردمی که به خارج از شهرها و تفرجگاه‏ها عزیمت کرده‏اند، توزیع می‏شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به روز طبیعت، از هم‏استانی‏های سمنانی خواست تا در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، بیش از پیش در حفظ طبیعت، این نعمت عظیم الهی در همه مناسبت‏ها بکوشند.

میرعماد اضافه کرد: مردم می‏توانند هرگونه خبر در زمینه پیشگیری از تخریب، تصرف و حریق در عرصه‏های منابع طبیعی را به طور شبانه‏روزی و فقط با گرفتن شماره تلفن 09696 یا تلفن 1504 (ستاد خبری یگان حفاظت) به اطلاع مسئولان اداره‌های منابع طبیعی و آبخیزداری برسانند.

انتهای پیام/2249/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول