اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس جاذبه‌های طبیعی کردستان را به تصویر می‌کشد

لبخند زیبای آفرینش بر طبیعت زیبای کردستان + عکس

لبخند زیبای آفرینش بر لبان طبیعت زیبا و دلربای کردستان آرامش و آسایش لحظات را بر آراستگی و آسودگی به یک آشنایی ماندگار مبدل می‌کند.

لبخند زیبای آفرینش بر طبیعت زیبای کردستان + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اینجا گنجینه صفا و صمیمیت و راهی با ارزش از مهر و مهربانی را خواهی یافت، اینجا نور محبت بر قلب عاشقان سرزمین کهن ایران زمین تلالو و درخشیدن می‌گیرد و فقط با یک دل باید دلداری کرد. دل مهربانی، دل بخشندگی، دل صداقت و دل رفاقت ....

اینجا طبیعت و مردمانش فدای خنده‌های مهمان‌اند و بس، اینجا به واقع مهر را در زیبایی طبیعت و مهربانی را در صداقت مردمان می‌یابی. اینجا رازی دارد از نزاکت، اینجا حقیقتی دارد از رفاقت...

وقتی در شور و شعف طبیعت گم می‌شوی، وقتی مغفول و مبهوت افق‌های بلند می‌گردی، وقتی که به فراسوی خیال صعود می‌کنی، وقتی به عروج خورشید و طریق احساس دل می‌سپاری آن وقت است که به آرامش رسیده‌ای آنجاست که به بلندی شاهو نزدیک شده‌ای، عظمت و بزرگی شاهو سرافراز را با افتادگی و سربه‌زیریش در تسخیر رویاهایت می‌بینید.

آوازهای روح‌انگیز و سایه‌سارهای دل‌انگیز همه از مهر و مهربانی گرم می‌شوند و از کینه و حسادت سرد.. کشف زیبایی و ارضای روح و روان، عاملی است که مردم ایران و سایر کشورهای دنیا را ترغیب می‌کند که رحل اقامت برچینند و تن و جان به جان مایه سفری جذاب و شگفت‌انگیز بسپارند تا سفری آغاز کنند که غایت این سفر عشقی است به زیبایی طبیعت سرسبز و زیبای کردستان برای سیر در خط و خال و رنگ و رخساره این سرزمین زیبا.......

اینجا طبیعت زیبا مانند عشوه‌گری است که دوست دارد که عاشقانش را به دام زیبای خویش بیفکند و تا ابدیت نازها و زیبایهایش را برای آنها به ارمغان آورد.

طبیعت زیبای کردستان سال‌هاست با میهمانانش گرم و صمیمی است و بدون تنگ‌نظری یکسان و برابر برای تمام میهمانانش جلوه‌گری می‌کند. محال است که سحر و افسون زیبای طبیعت دلی را که لبریز از زیبایی است تسخیر نکند و روحی را که سرشار از پاکی است مجذوب ننماید.

لبخند زیبای آفرینش بر لبان طبیعت زیبا و دلربای کردستان آرامش و آسایش لحظات را بر آراستگی و آسودگی به یک آشنایی ماندگار مبدل می‌کند. کلام نوازشگر طبیعت کردستان با تمام بضاعتش عشق را در معنای راستینش به مهمانان هدیه می‌کند.

شور و شعف وصف ناپذیر از دیدن این همه زیبایی در بیننده به وجود می‌آید و زایش هر لحظه را به گونه‌ای جدیدتر و زیباتر در ذهن مجسم می‌کند که هرچه از دین آن بهره‌ببری احساس می‌کنی سیراب نمی‌شوی و آتش فراوانی برای سیراب‌شدن داری... اینجا غربت معنا ندارد، نیکی و پاکی، عشق و بخشش و نیکویی اهل کرم جانشین همه نداشتن‌هاست.

=============

گزارش از شیرین مرادی

=============

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول