اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

رهبری با درایت بالای‌شان دشمنان را دچار سردرگمی کرده‌اند

امام جمعه قیدار گفت: رهبری با درایت و شجاعت بالای‌شان، دشمنان را دچار سردرگمی کرده‌اند.

رهبری با درایت بالای‌شان دشمنان را دچار سردرگمی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، حجت‌الاسلام علی طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قیدار با گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی این روز را به همه ملت ایران و به ویژه محضر مبارک مقام معظم رهبری تبریک گفت.

وی با اشاره به اقدام تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران در 12 فروردین سال 1358 گفت: ملت ایران با رای خود حکومت اسلامی نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم را برای ایران اسلامی برگزیدند.

امام جمعه قیدار افزود: با استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران در کشورمان، ملت ایران زنده و با دستیابی به نفس پاک به عزت و سرافرازی دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه در همه شاخص‌ها و عرصه‌های کشورمان رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است، ادامه داد: مشکلات امروز کشور از سوی دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت و رشد کشور انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام طهماسبی گفت: امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب هیمنه دشمنان و به ویژه آمریکای جهانخوار را شکستند و منافع آنها را در همه جای جهان به خطر انداختند.

وی استان زنجان و شهرستان خدابنده را شهر شهادت و ایثار و عفت و حیا برشمرد و کمترین رای منفی مردم خدابنده به جمهوری اسلامی ایران در 12 فروردین سال 1358 را از افتخارات این منطقه برشمرد.

خطیب جمعه ابهر در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز 13 فروردین، رعایت حقوق دیگران، داشتن نشاط و حفاظت و حراست از طبیعت را خواستار شد.

وی سال حماسه سیاسی و اقتصادی را ادامه فرایند حمایت از تولیدات داخلی و فراتر از جهاد در عرصه سیاسی عنوان کرد و گفت: ایستادگی، مقاومت، ایمان و تعهد ملت ایران اسلامی و رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری دشمنان نظام را با شکست مواجه کرده است.

حجت‌الاسلام علی طهماسبی با اشاره به رهبری داهیانه آیت‌الله خامنه‌ای گفت: رهبری با درایت و شجاعت مقام معظم رهبری دشمنان را دچار سردرگمی کرده است.

انتهای پیام/2308/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول