اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی مطرح کرد

نمایش پیوند ناگسستی مردم با رهبر معظم انقلاب در روز نخست فروردین

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: یک بار دیگر حضور مردم در روز نخست فروردین‌ماه سال 92 پیوند ناگسستنی مردم با مقام عظمای ولایت را در برابر چشمان حیرت‌زده جهانیان به نمایش می‌گذارد.

نمایش پیوند ناگسستی مردم با رهبر معظم انقلاب در روز نخست فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر در آستانه نوروز 92 اظهار داشت: سالی موفق و سرشار از افتخارات ماندنی در حال گذر و نوروزی دیگر در راه است تا ملت شاکر و سرافراز ایران اسلامی سجاده‌نشین مهر و رحمت الهی باشند و از درگاه ربوبی حضرتش در تداوم ایفای رسالت الهی خویش توفیق مسئلت کنند.

وی افزود: سال‌ها است در سرزمین خورشید بشارت آغاز سال نو، نویدبخش دیداری دوباره و تجدید بیعتی تازه با سکاندار انقلاب اسلامی است.

فروزان‌مهر خاطرنشان کرد: در طلیعه هر بهار در شهر امام رضا(ع) نغمه زندگی جانبخش‌تر از همیشه گوش نواز دل‌های بی‌قراری ا‌ست که در همایش عظیم عاشقان ولایت در فضایی آکنده از عشق‌ورزی و وفاداری به دیدار مراد خویش می‌شتابند تا از بیانات ناب رهبر فرزانه انقلاب توشه راه برگیرند.

استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: به لطف الهی در نوروز امسال نیز این فرصت مبارک فراهم است تا رایحه دلنشین ولایت،‌ پایتخت معنوی کشور را معطر سازد و جهان اسلام از جوار نور باران رضوی مخاطب ولی امر مسلمین باشد.

فروزان‌مهر عنوان کرد: بی‌تردید ضمیر پاک وفاداران انقلاب و رهروان حرکت بزرگ بیداری اسلامی در یک سال مقاومت جانانه در برابر توطئه‌های شوم استکبار، عطشناک جرعه جرعه کلام رهبری است تا واژه واژه آن را در مسیر مبارزه، مشعل راه خود سازد.

وی یادآور شد: برای مردم ولایت‌مدار و بصیر ایران اسلامی نیز لحظات معنوی این دیدار فرصت مغتنمی است تا همچون گذشته با خوشه‌چینی از سخنان مقتدا و امام خویش، نقش تاریخی خود را در سال پیش‌رو در مسیر تداوم عزت و سرافرازی ایران اسلامی و همچنین ناامیدی و ذلت دشمنان کوردل مرور کند.

استاندار خراسان‌رضوی افزود: با تبریک فرا رسیدن سال نو و عرض خیرمقدم به محضر مبارک ولایت امر حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بدین وسیله از قشرهای مختلف مردم متدین و همیشه در صحنه و زائران حریم ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) برای حضور در این آیین باشکوه که ساعت 15:30 اول فروردین‌ماه 92 در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، دعوت به عمل می‌آید.

فروزان‌مهر در پایان گفت: اطمینان دارم حضور انبوه شیفتگان ولایت در این مراسم یک بار دیگر صحنه‌هایی به یاد ماندنی از همدلی و وحدت دشمن‌‌شکن و پیوند ناگسستنی مردم با مقام عظمای ولایت را در برابر چشمان حیرت‌زده جهانیان به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/70006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول