اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله خزعلی:

ارادت ما به رهبر معظم انقلاب روزبه‌روز در حال افزایش است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: از زمانی که رهبر معظم انقلاب به رهبری رسیدند به دلیل عملکرد ایشان، ارادت ما به ایشان روزبه‌روز افزایش یافته است که نمونه آن سخنرانی اخیر ایشان در مورد آمریکا است.

ارادت ما به رهبر معظم انقلاب روزبه‌روز در حال افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی بعد از ظهر امروز در کنگره بزرگداشت علامه حاجی کلباسی که در مسجد حکیم اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: آرامش امروز ما به دلیل نقش روحانیونی مانند امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به عملکرد و راهبردهای رهبری در اداره امور کشور خاطرنشان کرد: از زمانی که رهبر معظم انقلاب به رهبری رسیدند؛ ارادت ما به ایشان روزبه روز افزایش یافته است که نمونه آن سخنرانی اخیر ایشان در مورد آمریکا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اسلام‌محوری رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در مورد استفاده غیرصلح آمیز از انرژی هسته‌ای فرمودند که ما این عمل را حرام می‌دانیم و این در حالی است که اگر ایران بخواهد استفاده غیرصلح آمیز از انرژی هسته‌ای بکند؛ هیچ کشوری نمی‌تواند مانع ساختن بمب در ایران شود.

وی در مورد بزرگداشت شخصیت علامه کلباسی با بیان اینکه به طور عمومی یک روحانی ذوالبیان هستم، بیان داشت: با این حال در بیان شخصیت و صفات این والامقام بی بیانم و احساس عجز و ناتوانی می‌کنم.

خزعلی با تأکید بر اینکه آرامش امروز کشور ما در سایه علمای دین امکان‌پذیر شده است، گفت: در حال حاضر صدای عدالت‌خواهی مردم در تمام دنیا از جمله کشورهای اروپایی بلند شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حاجی کلباسی اگر شخصیتی بی‌نظیر نباشد به طور حتم شخصیتی کم‌نظیر است؛ اما با وجود این همه زهد، ایشان برای احتیاط نماز خود را به چهار صورت می‌خواندند.

وی ادامه داد: ایشان به جایی رسیده بود که باز وصیت کردند که حتی پس از مرگ برایشان نماز بخوانند.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول