اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری مراسمات خیابانی هیئات مذهبی کنگان در ایام فاطمیه

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری مراسمات خیابانی هیئات مذهبی کنگان در ایام فاطمیه خبر داد.

برگزاری مراسمات خیابانی هیئات مذهبی کنگان در ایام فاطمیه

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه یکشنبه در نشست فعالان مذهبی کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در سطح جامعه از اولویت‌های مسئولان تبلیغات اسلامی است و در این مسیر از همه امکانات موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: برای ایام نوروز و ایام فاطمیه برنامه‌ریزی مناسبی انجام شده و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده شاهد اجرای برنامه‌ها هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان در ادامه بر باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم‌های ایام فاطمیه اول تاکید کرد و از برگزاری مراسمات خیابانی هیئات مذهبی کنگان در ایام فاطمیه خبر داد.

اهرمی تصریح کرد: باید فرهنگ اهل بیت(ع) در سطح جامعه نهادینه شود و تمام مسئولان مذهبی و متولیان هیئات و تشکل‌ها باید همکاری کنند.

مسئول فرهنگی تبلیغات اسلامی کنگان نیز اظهار داشت: در برگزاری مراسم ایام فاطمیه تمام هیئات مشارکت خواهند کرد.

کمال اکرمی افزود: دشمن با جنگ نرم برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها تلاش می‌کند که باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان بایستیم.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شهید آوینی نیز اظهار داشت: این کانون در راستای وظایف تبلیغاتی خود منطبق با اساسنامه برای پیشبرد اهداف فرهنگی و دینی خود اقدامات چندی را در دستور کار خود قرار داد که در بعضی از زمینه‌ها از جمله برنامه‌های محوری و ستادی شهرستان نیز اجرای برنامه کرده است.

ایوب محمدی گفت: از اهم برنامه‌های یک ساله این کانون می‌توان به همکاری مستمر با اداره تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت و تولید نشریه بیسیم‌چی، برگزاری کلاس‌های آموزش احکام با همکاری روحانی مستقر مسجد امام علی‌بن‌ابیطالب (ع)، برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن اعم از دوره‌های مقدماتی و پیشرفته، برپایی ایستگاه‌های متعدد صلواتی، اجرای تواشیح، محافل انس با قرآن و برنامه‌هایی از این قبیل اشاره کرد.

انتهای پیام/2451/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول