اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان شوشتر خبر داد

تحول در بخش تجهیزات درمانی شوشتر

مدیر شبکه بهداشت و درمان شوشتر از تحولی بزرگ در بخش تجهیزات درمانی این شهرستان خبر داد و گفت: در سال 91 تجهیزات زیادی به شبکه بهداشت و درمان شوشتر افزوده شد.

تحول در بخش تجهیزات درمانی شوشتر

جواد شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در سال 91 از نظر کمی و کیفی تجهیزات درمانی در سطح شهرستان شوشتر رشد قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به شرایط موجود در این شهرستان افزود: تلاش شده است تا مشکلات مردم در بخش‌های مختلف از نظر تجهیزات درمانی برطرف شود و در این باره سطح رضایتمندی مردم افزایش یافته است.

*افزایش تخت‌های مراقبت‌های ویژه

وی تصریح کرد: در بخش تخت‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر شاهد تحولی بزرگ هستیم و تعداد این تخت‌ها از سه تخت به هشت تخت افزوده شده است.

شریعتی با اشاره به اینکه در این زمینه از همکاری خیران استفاده شده است، خاطرنشان کرد: این همکاری باعث رفع مشکلات در بخش سلامت شهرستان شوشتر شده است.

*بهبود وضعیت آمبولانس‌ها

وی ادامه داد: در سال گذشته یک دستگاه آمبولانس به سرویس‌های شهرستان شوشتر افزوده شده است و این امر باعث بهبود وضعیت در بخش انتقال بیمار به مراکز بهداشتی شوشتر و مرکز استان شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شوشتر افزود: در یک سال گذشته درمانگاه تخصصی شهرستان شوشتر راه‌اندازی شده که گام بلندی در راستای بهبود معاینات تخصصی مردم شوشتر برداشته شده است.

وی همچنین عنوان کرد: برای این مرکز اعتبار 200 میلیون ریالی جذب شد و خیران نیز در این باره همکاری خوبی انجام داده‌اند.

*راه‌اندازی رادیولوژی

شریعتی با اشاره به اینکه مشکلات زیادی در بخش درمان شوشتر وجود داشته که هم‌اکنون رو به بهبودی‌ست، افزود: یکی از مشکلات شهرستان شوشتر نبود دستگاه رادیولوژی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بود که این مشکل برطرف شد.

وی در پایان گفت: برای تهیه این رادیولوژی 700 میلیون ریال اعتبار جذب شده و در حال حاضر این دستگاه نصب و در حال خدمات‌دهی به مردم است.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول