اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان قم خبر داد

توقیف بیش از 8 تن مواد غذایی غیربهداشتی در قم

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان قم گفت: تاکنون بیش از هشت تن مواد غذایی غیربهداشتی در استان توقیف و معدوم شده است.

توقیف بیش از 8 تن مواد غذایی غیربهداشتی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم یدالله غفوری با اشاره به وضعیت بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در استان در ایام نوروز اظهار داشت: تاکنون بیش از 4 هزار و 500 بازرسی از روند تهیه و توزیع مواد غذایی در مراکز اقامتی، هتل‌ها، رستوران‌ها و مجتمع‌های بین راهی صورت گرفته است.

وی از تعطیلی 43 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی غیربهداشتی در استان خبر داد و افزود: تاکنون بیش از 8 تن مواد غذایی غیربهداشتی در استان توقیف و معدوم شده است.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان قم با بیان اینکه سوهان، آبنبات و شکلات‌های غیربهداشتی از جمله مهم‌ترین مواد غذایی توقیف شده در استان بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت تامین الزامات بهداشتی و سلامت مواد غذایی تاکنون 105 مورد پرونده تخلف واحدهای خدماتی در این بخش تشکیل شده است.

غفوری با اشاره ضرورت تامین سلامت آب شرب استان تصریح کرد: تاکنون بیش از 150 نمونه برداری از وضعیت آب شرب توزیع شده در استان صورت گرفته تا هیچ مشکل بهداشتی برای مردم و زائرین نوروزی رخ ندهد.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول