اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه فردوس خبر داد

حضور 36 هزار زائر در طرح آرامش بهاری فردوس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس از حضور 36 هزار زائر در طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

حضور 36 هزار زائر در طرح آرامش بهاری فردوس

حجت‌الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از ابتدای نوروز امسال در پنج امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان فردوس در حال اجرا است.

وی گفت: طرح آرامش بهاری از 29 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد که تاکنون تعداد 36 هزار زائر با حضور در بقاع متبرکه فردوس در این طرح شرکت کرده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری، تقویت باورهای دینی، ارتقای سطح معرفتی مسافران و زائران نوروزی را از جمله اهداف طرح آرامش بهاری عنوان کرد.

خدایی به برگزاری آئین تحویل سال نو در سطح بقاع متبرکه شهرستان فردوس اشاره کرد و افزود: اسکان موقت زائران، برگزاری نمایشگاه فرهنگی، توزیع بسته‌های فرهنگی، نصب پوستر نمایشگاهی، ارائه مشاوره‌های قرآنی و قرائت زیارت آل یاسین از دیگر برنامه‌های اوقاف در ایام نوروز است.

برپایی خیمه‌های معرفت در امامزادگان فردوس

وی از برپایی خیمه‌های معرفت در امامزادگان شهرستان فردوس خبر داد و تصریح کرد: تعداد سه خیمه معرفت با حضور چهار روحانی در سطح سه بقعه متبرکه شهرستان همزمان با ایام نوروز برپا شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس یادآور شد: آشنایی عموم مردم به ویژه کودکان و نوجوانان با مسائل مختلف اعتقادی، مذهبی، دینی و تقویت باورهای اسلامی از جمله اهداف برپایی خیمه‌های معرفت است.

خدایی گفت: این خیمه‌ها با غرفه‌های مختلف مشاوره توسط روحانیان مجرب و آموزش دیده، غرفه نقاشی بکشید جایزه بگیرید، غرفه قرآن بخوانید جایزه بگیرید، غرفه پخش مطالب و احادیث اسلامی، سخنرانی چند رسانه‌ای و پرسش و پاسخ برای عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در ایام تعطیلات نوروزی دایر است.

وی افزود: خیمه‌های معرفت در بقعه متبرکه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم (ع) فردوس، امامزاده سلطان احمد مهوید و سلطان ابوالحسن روستای سرند برپا شده است.

انتهای پیام/69007/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول