اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اعلام کرد

بازدید بیش از یک میلیون زائر نوروزی از امامزادگان استان قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: از 28 اسفند ماه و با شروع طرح آرامش بهاری در استان قزوین تاکنون بیش از 1 میلیون زائر، گردشگر و مسافر نوروزی از امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین بازدید کردند.

بازدید بیش از یک میلیون زائر نوروزی از امامزادگان استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی در جلسه ستاد طرح نوروزی آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار داشت: به فرمایش ائمه معصومین هر روزی که در آن گناه و معصیت انجام نگیرد آن روز عید است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران به سبب پاکی و خلوص نیت و ایمان و اعتقاد به خداوند متعال و ائمه معصومین و همه خوبی‌ها و پاکی‌ها در جهان سربلند بوده و جایگاه ویژه‌ای دارد.

نوروزی در ادامه این جلسه به بیان روند اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری اشاره کرد و یادآور شد: از روز دوشنبه 28 اسفند ماه سال 91 و با آغاز طرح نوروزی آرامش بهاری تاکنون پیش از 1 میلیون نفر زائر، گردشگر و مسافر نوروزی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه حضور یافتند و از برنامه‌های فرهنگی استفاده کردند که پیش‌بینی می‌شود تا آخر تعطیلات این رقم به بیش از این آمار و ارقام برسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ادامه گفت: طرح خیمه‌های معرفت با هدف آشنایی عموم مردم مخصوصا کودکان، جوانان و نوجوانان با مسایل مختلف اعتقادی، مذهبی، دینی، حفظ و تقویت باورهای اسلامی در امامزادگان شاخص استان برپا شده است و با غرفه‌های مختلف مشاوره توسط روحانیان مجرب و آموزش دیده، همچون غرفه نقاشی بکشید جایزه بگیرید، غرفه قرآن بخوانید جایزه بگیرید، غرفه پخش مطالب و احادیث اسلامی و با گرافیک‌های روز و متن‌های ادبی، سخنرانی چند رسانه‌ای، پرسش و پاسخ و ... برای عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان و کودکان زائران و مسافران تا پایان تعطیلات نوروزی دایر است.

وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر سه هزار کودک و نوجوان در طرح خیمه‌های معرفت استان قزوین شرکت کرده‌اند.

نوروزی در خاتمه به ویژه برنامه‌های این اداره کل در خصوص زائران، گردشگران و مسافران نوروزی اسکان یافته در روز 13 فروردین ماه روز طبیعت در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان اشاره کرد و همت و تلاش همه همکاران را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تبدیل بقاع به قطب‌های فرهنگی خواستار شد.

انتهای پیام/2667/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول