اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آمل خبر داد

همکاری بسیج در طرح نشاط امامزادگان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج در طرح تعالی و نشاط مساجد و امامزادگان همکاری می‌کنند.

همکاری بسیج در طرح نشاط امامزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسلم مسلمی عصر امروز در جلسه مشترک با اداره اوقاف با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج با قرائت دستورالعمل و شرح وظایف فرماندهان پایگاه‌ها تصریح کرد: طرح تعالی و نشاط مساجد و اماکن متبرکه توسط پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر همکاری هیئت امنا و پایگاه‌های بسیج اظهار داشت: حفظ وحدت میان هیئت امنا و پایگاه‌های مذهبی در پیشبرد اهداف اسلامی موثر خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آمل نیز با اشاره به اینکه روحیه تعامل از آموزه‌های دینی است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم طرح‌های فرهنگی را در کنار هم مانند سال‌های گذشته پیش ببریم.

حجت‌الاسلام حسین مهدیان با بیان اینکه نیروهای فرهنگی و مذهبی همواره در کنار هم قرار دارند، یادآور شد: باید بتوانیم در برابر تهاجم همه جانبه دشمن، نیروهای مذهبی را یکی کرده و در برابر آنان برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه با ابلاغ دستورالعمل جدید توانستیم این تعامل را با پایگاه‌های بسیج برقرار کنیم، ابراز امیدواری کرد در این زمینه گام‌های موثر برداشته شود.

حجت‌الاسلام حسین مهدیان با بیان اینکه انسجام و روحیه بسیجی در همه خدمتگذاران نظام وجود دارد، بیان داشت: این روحیه نیروهای فرهنگی را به سوی حفظ شعائر مذهبی و نشاط معنوی جامعه پیش می‌برد.

وی با اعلام اینکه عمده فعالیت مساجد و امامزاده‌ها نیز در راستای همین اهداف است، از پای کار آمدن نیروهای بسیجی در طرح نشاط و تعالی استقبال کرد.

انتهای ‌پیام/86011/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول