اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس:

تکیه نکردن به در‌آمد نفتی پاسخی به بی‌ثمر بودن تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: تکیه نکردن بر منابع نفتی در بودجه سالانه نوعی خنثی کردن تحریم‌هایی است که دشمن روی آن مانور می‌دهد.

تکیه نکردن به در‌آمد نفتی پاسخی به بی‌ثمر بودن تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل یونس اسدی ظهر امروز در نشست با جمعی از مدیران و مسئولان در مشگین‌شهر اظهار داشت: آنهایی که احساس می‌کردند در کمتر از یک سال و حتی چند ماه ملت ایران در برابر تحریم‌ها زانوی ذلت و تسلیم بر زمین می‌زند امروز مشاهده می‌کنند که این ملت نه تنها تسلیم نشده‌اند بلکه روز به روز بر عزت و توانمندی آنها افزوده است.

وی تحریم‌های دشمنان را ایجاد‌کننده نوعی خلاقیت و خودباوری واقعی برای جوانان و آینده‌سازان این کشور توصیف کرد و یادآور شد: استکبار جهانی امروز تمام توانش را به کار گرفته است تا شاید بتواند ملت ایران را در سال جدید و در آستانه یک رویداد ارزشمند به زانو درآورد اما دریغ از به ثمر نشستن اهداف کور دشمن که هیچ راه برون رفتی برای آنها جز اذعان به شکست در تحریم‌ها وجود ندارد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس و دولت با همکاری و هم‌افزایی در سال 92 تلاش خواهند کرد تا دغدغه‌ها و باری از مشکلات مردم کم کنند که در این زمینه مجلس مصمم است راهکارهای منطقی را برای خنثی کردن تحریم‌ها و استفاده از ظرفیت‌های داخلی در حوزه اقتصادی احیا کند تا کشور در مسیر پیشرفت واقعی قرار گیرد.

اسدی با اشاره به اینکه همچنان هزینه‌های جاری کشور بالاست و خصوصی‌سازی نیز به صورت کامل اجرایی نمی‌شود، گفت‌: دولت آینده باید این نقیصه را اصلاح کند و در کنار آن برای اجرای هدفمند‌سازی یارانه در مرحله دوم طوری برنامه‌ریزی کند تا تورم باعث آزار و اذیت مردم نشود.

وی عنوان کرد: قطعاً مجلسیان به مشکلات و معضلات مردم در حوزه اقتصادی آشنا هستند و به هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهند با تدبیر و راهکارهای نادرست بیش از این مردم در گرفتاری و مشکلات باشند.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی حساسیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در سال آینده یادآور شد و بیان کرد: در این انتخابات نیز مشارکت همه جانبه مردم بخش عظیمی از فتنه‌های نامبارک دشمن را خنثی خواهد کرد و اراده این ملت را در پشتیبانی از جمهوری اسلامی ایران به نمایش خواهد گذاشت.

اسدی با اعلام اینکه هدف‌گذاری‌ها در انتخابات آینده به سمت گزینش بهترین کاندیدا و نیروهای خدوم انقلابی است، افزود: مردم در انتخابات خرداد سال آینده بار دیگر با بهترین انتخاب سعی خواهند کرد امور کشور را چهار سال به دست زمامداری بدهند که منافع ملی و مصالح کشور را حفظ کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز در سخنانی به برگزاری جشنواره ملی گردشگری و حضور رئیس جمهور در این همایش در اردیبهشت ماه سال آینده اشاره کرد و گفت: ما در فرصت باقیمانده از دولت دهم عزممان را جزم کردیم تا با خدماتی افزون‌تر رضایت مردم را فراهم کنیم.

سید حمید عباداللهی به اجرای موفق طرح مقاوم‌سازی اماکن روستایی و جذب 100 درصدی اعتبارات آن اشاره کرد و افزود: ادامه عملیات اجرایی سد احمد‌ بیگلو و بزرگراه مشگین‌شهر ـ اردبیل در حال اجراست که انتظار می‌رود به همراه تمام پروژه‌های نیمه تمام همه آنها به بهره‌برداری برسند.

وی حساسیت انتخابات پیش‌رو را یادآور شد و گفت: انتخابات سال آینده بار دیگر غرور ملی را احیا و حرکت ارزشمند ملت ایران را در ادامه پشتیبانی از انقلاب به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/62004/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول