اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

برخورد با متخلفان صنفی در مازندران جدی گرفته شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برخورد با متخلفان در سطح استان مازندران جدی گرفته شود.

برخورد با متخلفان صنفی در مازندران جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی صبح امروز در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران اظهار داشت: کار ستاد تسهیلات سفر استان مازندران در این ایام رفع مشکلات فعلی گردشگران است.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی کلان برای گردشگری استان مازندران کار این ستاد نیست و نیاز است کسانی که در رسانه‌ها نسبت به عملکرد این ستاد اظهارنظر می‌کنند به این موضوع توجه داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان مازندران تاکید کرد: تا رسیدن به جایگاه مطلوب گردشگری در مازندران فاصله داریم.  

این مسئول در ادامه یادآور شد: برای مطلوب‌سازی فعالیت گردشگری در مازندران نیاز به برنامه کلان داریم که از حوزه کاری این ستاد خارج است.

وی در ادامه به موضوع گران‌شدن کالاها در سطح استان مازندران خطاب به مسئولان تعزیرات حکومتی مازندران تاکید کرد: برخورد با متخلفان در سطح استان مازندران جدی گرفته شود.

ابراهیمی در ادامه تاکید کرد: برخورد با متخلفان باید به حدی جدی باشد که صدای ناله‌های متخلفان در سطح استان مازندران و پشت درهای مدیران ادارات استان مازندران شنیده شود.

انتهای پیام/86004/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول