اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی:

محدودیتی برای تامین کالاهای اساسی مردم در ایام نوروز وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هیچ محدودیتی برای تامین کالاهای اساسی خراسان‌رضوی در ایام نوروز وجود ندارد.

محدودیتی برای تامین کالاهای اساسی مردم در ایام نوروز وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ناصر فخرموحد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال برای تنظیم بازار شب عید همانند سال‌های گذشته نمایشگاه‌های فروش بهاره در استان برپا شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: در کنار نمایشگاه‌های بهاره، محدودیت کاری اصناف در ایام نوروز برای رفاه حال زائران و مجاوران برداشته شد.

وی با اشاره به آغاز طرح توزیع میوه شب عید از 26 اسفند ماه سال گذشته گفت: بیش از 5 هزار تن سیب و پرتقال با قیمت مصوب شورای نظارت خراسان‌رضوی در 150 واحد صنفی منتخب و روز بازارهای شهرداری در اختیار مردم قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلو سیب و پرتقال در این مراکز به ترتیب هزار و 450 و هزار و 400 تومان است.

فخرموحد تصریح کرد: همچنین برای توزیع مرغ منجمد برنامه‌ریزی‌های انجام شد تا علاوه بر 40 واحد صنفی منتخب، در 10 مرکز سیار نیز این کالا با قیمت مصرف‌کننده 4 هزار و 800 تومان به فروش برسد.

وی یادآور شد: برای توزیع اقلام دیگر و کالاهای اساسی چون روغن و گوشت گرم در این ایام تمهیداتی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اندیشیده شده است.

فخرموحد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه نظارت عنوان کرد: در حوزه نظارتی با استقرار 25 ایستگاه ثابت و سیار و با فعالیت بیش از 250 ناظر کار جدیدی صورت گرفته تا مردم بتوانند شکایات خود را به راحتی انتقال دهند.

وی از فعالیت پنج قاضی کشیک در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: عملکرد بازرسی این سازمان در استان خراسان‌رضوی و شهر مشهد از حیث تعداد بازرس به ترتیب 28 و 48 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

گفتنی است شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماس‌های 2-7283001 و 7045 و سایت razavi-chto.ir ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/70003/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول