اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی مشهد:

نبود اتیکت و گران‌فروشی عمده‌ترین دلیل شکایت مردمی است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی توزیعی مشهد گفت: نبود اتیکت و گران‌فروشی عمده‌ترین دلایل شکایات مردمی است.

نبود اتیکت و گران‌فروشی عمده‌ترین دلیل شکایت مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جعفر معماریان طهرانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد رسیدگی به شکایات و تخلفات اصناف استان، امور مرتبط به شکایات دریافتی مردم را بررسی می‌کند و در ماه گذشته توانست رویکرد بسیار مناسبی داشته و رضایت شاکیان را جلب کند.

وی با اشاره به نبود اتیکت و گرانفروشی به عنوان عمده‌ترین دلایل شکایات، عنوان کرد: در ماه گذشته حدود 2 هزار و 800 شکایت از واحدهای صنفی سطح شهر دریافت و تمام آنها بررسی و با متخلفان برخورد شد.

معماریان تصریح کرد: در بهمن ماه امسال با پیگیری واحد رسیدگی به شکایات و تخلفات صنفی و اقدامات مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، بالغ بر 317 میلیون ریال به شاکیان واحدهای صنفی عودت داده شد.

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد ادامه داد: در ماه گذشته در سایر شهرستان‌های خراسان‌رضوی نیز حدود 900 مورد از شکایات و گزارشات مردمی پیگیری و مبلغ 18 میلیون ریال به شاکیان بازگردانده شد.

معماریان طهرانی ارزش فرم‌های تخلف صادر شده را یک میلیارد و 700 میلیون ریال در کل استان اعلام کرد و گفت: با توجه به ضرورت افزایش بازرسی‌ها در ایام پایانی سال، طرح بازرسی و نظارت ویژه اصناف از نیمه بهمن ماه در سطح استان آغاز شده و اکیپ‌های سیار بازرسی اصناف به منظور پیگیری شکایات مردمی در سطح شهر مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/70002/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول