اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه:

معضل ترافیک ارومیه نیازمند چاره‌اندیشی است

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که هم اکنون در ارومیه احساس می‌شود ترافیک است که باید در این راستا تدابیر لازم اتخاذ شود.

معضل ترافیک ارومیه نیازمند چاره‌اندیشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عربعلی بهمن‌خواه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: ترافیک شهری در حال حاضر به یکی از بزرگترین معضل‌های جامعه شهرنشین ارومیه تبدیل شده است به همین دلیل احداث معابر جدید امری ضروری تلقی می‌شود همچنین نهادهای مختلف باید در راستای رفع این مشکل با یکدیگر همکاری کنند.

وی از پایان بازگشایی ادامه خیابان علامه مجلسی ارومیه خبر داد و گفت: در نتیجه مساعدت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه و با همکاری سازمان املاک شهرداری ارومیه، عملیات آزادسازی خیابان علامه مجلسی در راستای ساماندهی محورهای تاثیرگذار در رفت و آمد به پایان رسید به طوری که عملیات آزاد سازی، خاک‌برداری، شن‌ریزی، تسطیح و زیرسازی این معبر تمام شده است.

بهمن‌خواه اضافه کرد: با صرف اعتباری به میزان بیش از پنجاه میلیارد ریال عملیات فوق پایان یافته است همچنین روکش آسفالت این خیابان به طول 200 متر نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این خیابان معابر علامه مجلسی را به خیابان ولیعصر ارتباط می‌دهد در کاهش ترافیک مسیرهای هم جوار موثر واقع می‌شود به دنبال اجرای آن، روان‌سازی ترافیک در این منطقه از شهر را شاهد می‌شویم و اقشار مختلف مردم با سهولت بیشتری به رفت و آمد می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت و اظهار داشت: برای تنظیف و زیباسازی فضای شهر در این ایام برنامه‌ریزی شده است تا گردشگران در محیط مفرح و پاکیزه‌ای لحظات خود را سپری کنند چه بسا یک بار دیگر نیز این خطه را مقصد خود قرار دهند در این راستا پنج دستگاه ولو جارو برای جاروب شهری اقدام می‌کنند همچنین برای شستشوی جدول‌های معابر یک دستگاه جدول‌شوی مکانیزه خریداری شده است.

وی با بیان اینکه هفتاد درصد جدول‌های شهر ارومیه با دستگاه مذکور به صورت شبانه‌روزی شستشو می‌شود، افزود: یک دستگاه کارواش سیار در کمپینگ اقامتی دهکده ساحلی چی‌چست برای شستشوی رایگان خودروهای مسافران نوروزی اختصاص یافته است تا از این رهگذر گام کوچکی در راستای جلب رضایت مسافران نوروزی برداشته شود و با خاطرات دلنشینی از مهمان‌نوازی مردم این خطه؛ ارومیه را به مقصد شهر خود ترک کنند.

بهمن‌خواه به اجرای چهار پروژه توسط این سازمان اشاره کرد و با اظهار امیدواری برای بهره‌برداری از آنها در آینده نزدیک، اظهار داشت: پیاده‌روسازی پارک دانشجو به مساحت هزار متر مربع، احداث رفیوژ میانی جاده شهید کلانتری، آزاد سازی املاک مسیر تقاطع غیرهم سطح ابوذر، احداث سایت و زیرسازی باند کند‌رو کمربندی خاتم الانبیا ارومیه از جمله پروژه‌های در دست اقدام این سازمان است که در صورت تعامل نهادهای مختلف هر چه سریعتر مراحل ساخت و ساز به پایان رسیده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/61002/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول