اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 اسفند

مانور روز بدون حادثه ترافیکی در محورهای مواصلاتی همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان از برگزاری مانور روز بدون حادثه در 22 اسفندماه جاری در تمام محورهای مواصلاتی سطح استان خبر داد.

مانور روز بدون حادثه ترافیکی در محورهای مواصلاتی همدان برگزار می‌شود

گودرز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری مانور بدون حادثه ترافیکی ذر محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اظهار داشت: این مانور در 22 اسفندماه جاری در تمام محورهای مواصلاتی همدان اجرا خواهد شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این مانور دقت در رعایت نکات ایمنی در رانندگی و کاهش تصادفات در استان است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان ادامه داد: در برگزاری این مانور اداره‌هایی چون راه و شهرسازی، مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی، هلال احمر، مدیریت بحران استانداری، پلیس راه با حمل و نقل و پایانه‌ها همکاری دارند.

به گفته وی در راستای برگزاری این مانور ضمن ایجاد فرهنگسازی در بین مردم برای داشتن یک روز بدون حادثه می‌توان نقاط ضعف را رفع و در راستای تقویت نقاط قوت کوشید.

محمودی با اشاره به هماهنگی‌های ایجاد شده در خصوص اطلاع‌رسانی این مهم از طریق چاپ بنر، پوستر و سیستم پیام کوتاه گفت: سهولت در ارائه خدمات به مردم و تأمین سلامت آنان در طی سفر از اهداف پیش‌ رو است که در پی تحقق آن هستیم.

انتهای پیام/89002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول