اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه‌ای شرکت نفت اردبیل خبر داد

عرضه روزانه یک میلیون لیتر بنزین در اردبیل

مدیر منطقه‌ای شرکت نفت اردبیل گفت: روزانه بیش از یک میلیون لیتر بنزین در ایام تعطیلات نوروزی به هموطنان ارائه می‌شود.

عرضه روزانه یک میلیون لیتر بنزین در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود آقامحمدیان بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار در اردبیل اظهار داشت: قبل از تعطیلات نوروزی این میزان مصرف در استان اردبیل کمتر از 700 هزار لیتر بوده است.

وی به فعال بودن 52 جایگاه فرآورده‌های نفتی در استان اشاره کرد و ادامه داد: در این جایگاه‌ها بنزین باکیفیت ارائه می‌شود.

این مسئول از دو برابر شدن مصرف فرآورده‌های نفتی در ایام تعطیلات نوروزی به ویژه بنزین خبر داد و خاطرنشان کرد: در این ایام 54 جایگاه «سی‌‌ان‌‌جی» نیز فعال بوده و به هموطنان ارائه خدمت می‌کند.

آقامحمدیان با یادآوری اینکه شرکت نفت در ارائه خدمات به هموطنان تمام راهکارها و پیش‌بینی‌های لازم را در تعطیلات نوروزی انجام داده است، تصریح کرد: انتظار داریم با این فرآیند حرکت‌های روبه جلو در ارائه خدمات مطلوب را شاهد باشیم.

وی به فعالیت شبانه‌روزی برخی از جایگاه‌ها اشاره کرد و افزود: صف‌های طولانی در جلوی جایگاه‌های سوخت بنزین و «سی‌‌ان‌‌جی» را شاهد نیستیم و این نشان‌دهنده تنوع جایگاه‌ها و پرتعداد بودن آنها در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی است.

مدیر منطقه‌ای شرکت نفت اردبیل از تأمین به موقع سوخت مناسب در جایگاه‌های سوخت خبر داد و عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سفرهای نوروزی بتوانیم بخش عظیمی از نیازهای هموطنان را در این حوزه برطرف کنیم.

آقامحمدیان در پایان به فعالیت 90 درصد جایگاه‌های سوخت به ویژه «سی‌‌ان‌‌جی» اشاره کرد و اذعان داشت: بیشترین سرویس‌ها در مرکز استان و سرعین به مسافران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/62003/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول