اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:

شرکت ملی نفت ایران دومین شرکت بزرگ نفتی جهان است

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: شرکت ملی نفت ایران دومین شرکت بزرگ نفتی جهان است که مهم‌ترین بخش آن شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب می‌باشد که 80 درصد تولید نفت آن را بر عهده دارد.

شرکت ملی نفت ایران دومین شرکت بزرگ نفتی جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، هشتمین نشست مشترک روسای بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت‌های تابع روز به میزبانی شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب برگزار شد.

در این جلسه رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مدیرعامل شرکت شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب نیز حضور داشتند.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز گفت: شرکت ملی نفت ایران دومین شرکت بزرگ نفتی جهان است که مهم‌ترین بخش آن شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بوده که 80 درصد تولید نفت آن را بر عهده دارد.

محمد گذاری افزود: با توجه به مسئولیت سنگینی که این شرکت دارد باید ساختار آن نیز متناسب با مسئولیت‌ها و وظایف بروزرسانی شود چون با ارتقا و بهبود ساختار بسیاری از مسائل حوزه منابع انسانی قابل حل است.

* نیروی انسانی سرمایه اصلی شرکت محسوب می‌شود

رئیس اداره بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ابتدای این نشست با اشاره به جایگاه و اهمیت این اداره گفت: اداره بهبود روابط کار مسئولیت خطیری در رسیدگی به مشکلات و رفع نگرانی‌های کارکنان سختکوش در تمام سطوح سازمانی دارد.

بهرام کرمی افزود: با توجه به اینکه همه ما اعتقاد داریم که نیروی انسانی سرمایه اصلی شرکت محسوب می‌شود تلاش و دغدغه اصلی مدیران این است که در جهت بهبود وضعیت و رفع نیازهای آنان تلاش می‌کنند.

* تدوین برنامه‌های کاربردی برای نگهداشت نیروی انسانی

در ادامه، عبدالامیر حویزاوی مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب با معرفی حوزه عملیاتی مناطق نفت خیز جنوب و نقش این شرکت در ارائه خدمات مستمر مهندسی تعمیرات به شرکت‌های بهره بردار، برخی مسائل نیروی انسانی در این شرکت را مطرح و خواستار تدوین برنامه‌های کاربردی برای نگهداشت نیروی انسانی در واحدهای عملیاتی شد.

* نقش کلیدی را نیروی انسانی بر عهده دارد

همچنین رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت ملی نفت ایران گفت: جایگاه تعیین کننده و منحصر به فرد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بر کسی پوشیده نیست و نقش کلیدی را نیروی انسانی بر عهده دارد که شایسته رسیدگی و توجه ویژه هستند.

ایرج اسدی آرا افزود: واحدهای بهبود روابط کار شرکت‌ها از موثر‌ترین بخش‌ها برای رسیدگی به مشکلات کارکنان هستند که باید سطح توانمندی و دانش تخصصی پرسنل این واحد‌ها افزایش یابد.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های اثرگذار برای افزایش توانایی و ارتقای کارکنان بهبود روابط کار برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی است که این دوره‌ها در سال جاری به خوبی برگزار شد و در سال آینده نیز دنبال می‌شود.

انتهای پیام/72001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول