اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی:

تلاش برای توسعه صنعت نفت نشانه پایبندی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی گفت: تلاش برای توسعه صنعت نفت نشانه پایبندی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

تلاش برای توسعه صنعت نفت نشانه پایبندی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه و به نقل از روابط عمومی شرکت منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی، مسعود نصوری اظهار داشت: 29 اسفند یادآور عزت و شکوه ایرانی در ملی شدن صنعت نفت است و این روز را به تمامی آحاد مردم ایران اسلامی تبریک می‌گویم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: تلاش شما، فعالان صنعت نفت، در به بار نشستن شکوفه‌های ایران اسلامی در حوزه انرژی و صنعت بالنده نفت همواره قابل تقدیر و ستایش بوده و هست؛ به فرموده مقام عظمای ولایت تلاش متعهدانه شما مصداق «جهاد فی سبیل‌الله» است.

نصوری بیان داشت: این تلاش که نشان از پایبندی به ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی است، قطعاً موجبات رضایت و خشنودی خداوند متعال و امام عصر (عج) را به همراه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: اینجانب به نوبه خود این روز بزرگ را که حاصل تلاش‌های خستگی‌ناپذیر بزرگان این آب و خاک بوده است تبریک عرض می‌‌کنم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی اذعان داشت: بدون تردید خدمت‌گزاران فرزندان ایران اسلامی در پایتخت انرژی کشور با درک شرایط حساس کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه تعالی و شکوفایی ایران اسلامی در عرصه اقتصادی و انرژی در ادامه‌ راه تمامی فعالان و تلاشگران صنعت نفت در ادوار گذشته از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد.

نصوری عنوان کرد: سربازان ولایت و نظام در عرصه صنعت بالنده نفت همواره با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، نوید روزهای روشن را به ملت ایران خواهند داد.

وی در پایان متذکر شد: روز‌هایی که با طی کردن مسیر پیشرفت ایران اسلامی و اهداف عالیه نظام در راستای کمک به تحقق اهداف پیش‌بینی شده در چشم‌انداز آینده ایران اسلامی ترسیم شده، همراه خواهد بود.

انتهای پیام/2451/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول