اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس:

شأن سومین حرم اهل بیت (ع) در ایام نوروز حفظ شود

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: شأن سومین حرم اهل بیت (ع) باید در ایام نوروز حفظ شود.

شأن سومین حرم اهل بیت (ع) در ایام نوروز حفظ شود

سیدحسین ذوالانوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مسئولان و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی در ایام نوروز مانند سال‌های گذشته باید فضای آرامی را برای هموطنان ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه ایام نوروز فرصت خوبی است تا مسافران نوروزی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان فارس بهره‌مند شوند، ادامه داد: از تمام افرادی که در این مدت با تلاش خود به ارائه خدمات به مسافران نوروزی می‌پردازند، انتظار داریم که جایگاه مذهبی فرهنگی شیراز را حفظ کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روحیه مهمان‌نوازی مردم شیراز و با بیان اینکه باید در ارائه خدمات به مسافران نوروزی این فرهنگ خوب مردم شیراز به مسافران منتقل شود، خاطرنشان کرد: شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی است و انتظار می‌رود خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود در شأن این جایگاه باشد.

ذوالانوار با اشاره به اینکه در ایام نوروز نباید با بازرسی‌های بیشتر اجازه تخلفات احتمالی در بحث گران‌فروشی داده شود، تصریح کرد: انصاف و اخلاق اصناف شیرازی همواره زبانزد بوده است که امیدواریم در ایام نوروز نیز شاهد این روند باشیم.

وی بیان کرد: شیراز مقصد بسیاری از گردشگران نوروزی است که باید با کار کارشناسی این فرصت در راستای توسعه اقتصادی استان فارس بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: ارائه خدمات به مسافران در سال جاری روند خوبی داشته که باید از مسئولان ستاد تسهیلات نوروزی، اعضای این ستاد و مردم به خاطر  همکاری خوبشان تقدیر کرد.

انتهای پیام/2448/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول