اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بارش باران هجوم مسافران به مدارس شیراز را رقم زد

اسکان 43 هزار نفر تا صبح امروز در مدارس شیراز

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به بارانی شدن هوای شیراز از شب گذشته گفت: تا صبح امروز در آستانه تحویل سال جدید حدود 43 هزار نفر در مراکز آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

اسکان 43 هزار نفر تا صبح امروز در مدارس شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدحسین روزیطلب با اعلام این خبر اظهار داشت: با شروع نخستین موج سفرهای نوروزی، کار اسکان زائران در مراکز وابسته به آموزش و پرورش فارس از روز بیست و چهارم اسفند ماه آغاز شد.

وی تصریح کرد: شب گذشته با توجه به کم شدن دمای هوا و احتمال بارش باران اکثر مدارس و خوابگاه‌های وابسته به آموزش و پرورش به ویژه در شهر شیراز مملو از مسافران نوروزی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: استان فارس از دیر باز به مهمان‌نوازی شهرت دارد و از همین رو بر ما واجب است شرایط را طوری مهیا کنیم که فرهنگیان و میهمانان نوروزی در شرایط ایده‌آل و مفرحی تعطیلات را سپری کنند.

روزیطلب در مورد آخرین آمار اسکان مهمانان نوروزی بیان کرد: تا صبح روز سه شنبه 29 اسفند ماه 34 هزار و 603 مسافر در قالب 7 هزار و 522 خانواده فرهنگی و همچنین 8 هزار و 382 مسافر نیز در قالب یک‌هزار و 670 خانواده غیرفرهنگی و در مجموع 42 هزار و 985 نفر در قالب 9 هزار و 192 خانواده و در مجموع 111 هزار و 760 نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شده‌اند.

به گزارش فارس، در نوروز امسال نزدیک به 2 هزار آموزشگاه و 18 هزار کلاس درس در سراسر این استان برای اسکان زائران فرهنگی آماده شده است.

انتهای پیام/2448/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول