اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه طرح پلمب و تخریب منقل‌خانه‌ها صورت گرفت

تعطیلی 3 منقل‌خانه در شیراز

خبرگزاری فارس: سه منقل‌خانه در شیراز با هماهنگی قضایی توسط ماموران پلمب شد.

تعطیلی 3 منقل‌خانه در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی فارس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اظهار داشت: در راستای مطالبات مردم و ارتقای امنیت اجتماعی مبارزه با تهیه،‌ توزیع، خرید،‌ فروش و مصرف مواد مخدر در دستور کار پلیس قرار دارد.

محمد اسماعیل مصری ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها شناسایی، پلمب و تخریب منقل‌خانه‌ها است که توسط عده‌ای سودجو این مکان‌ها راه‌اندازی و اعتیاد افراد به ویژه جوانان، فروپاشی کانون خانواده‌ها و ... را در پی دارد.

وی اضافه کرد: با همکاری و هماهنگی مقام قضایی در 10 روز گذشته، سه منزل در سطح شهر شیراز که به منتقل‌خانه تبدیل شده و در آنجا اقدام به خرید و فروش و مصرف موادمخدر می‌شد، شناسایی و پلمب شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از شهروندان درخواست کرد که هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه دارند با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

رد رشوه 36 میلیون ریالی در فارس

بر اساس این گزارش همچنین رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی فارس از رد رشوه 36 میلیون و 930 هزار ریالی توسط ماموران پلیس فارس در چهار عملیات جداگانه خبر داد.

ناصر کشاورز در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهر،‌ هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون مظنون شدند و پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 28 هزار لیتر گازوئیل کشف را کردند.

وی افزود: راننده خودرو برای اغفال ماموران و فرار از چنگال قانون اقدام به پرداخت 5 میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه کرد که ماموران ضمن رد رشوه مراتب را به منظور انعکاس به مقام قضایی صورت جلسه کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی فارس ادامه داد: در شیراز نیز ماموران گشت خودرویی یگان امداد هنگام گشت‌زنی در جنوب شهر به یک موتورسیکلت مشکوک شدند و در بازرسی از راکب آن مقادیری مواد مخدر (14 گرم حشیش، 14 گرم تریاک) و یک سلاح سرد را کشف کردند.

کشاورز بیان کرد: متهم برای اغفال ماموران و فرار از چنگال قانون اقدام به پرداخت 9 میلیون 900 هزار ریال وجه نقد به عنوان رشوه کرد که ماموران ضمن رد رشوه، مراتب را به منظور انعکاس به مقام قضایی صورت جلسه کردند.

وی اضافه کرد: در عملیات دیگری این ماموران هنگام اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز شیراز، به یک خودرو 405 مظنون شدند و در بازرسی از مقادیری مشروب الکلی خارجی و 5 میلیون و 430 هزار یال وجه نقد حاصل از فروش مشروبات الکلی را کشف کردند که متهم تمام این مبلغ را به عنوان رشوه برای فرار از چنگال قانون به ماموران پیشنهاد داد که ماموران ضمن رد رشوه، مراتب را به منظور انعکاس به مقام قضایی صورت‌جلسه کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی فارس ادامه داد: در آباده نیز ماموران انتظامی آن شهرستان هنگام گشت‌زنی به یک خودرو سواری پیکان مظنون شدند و در بررسی مشاهده شد که راننده داخل خودرو در حال استعمال مواد مخدر است، پس از بازرسی از خودرو مقادیری مواد مخدر (مقدار 80 گرم) کشف کردند.

کشاورز ‌گفت:‌ متهم به منظور اغفال ماموران و فرار از چنگال قانون اقدام به پرداخت 16 میلیون و 600 هزار ریال وجه نقد به عنوان رشوه کرد که ماموران ضمن رد رشوه، مراتب را برای انعکاس به مقام قضایی صورت‌جلسه کردند.

انتهای پیام/2448/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول