اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد

اسکان بیش از 127 هزار مهمان نوروزی در مدارس آبادان

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان از اسکان بیش از 127 هزار مهمان نوروزی در مدارس این شهرستان خبر داد.

اسکان بیش از 127 هزار مهمان نوروزی در مدارس آبادان

محمد مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: امسال 135 مدرسه برای اسکان مهمانان نوروزی در آبادان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این مدارس در سه سطح درجه یک، دو و سه است که مدارس درجه یک از امکانات مختلفی همچون کولر، تلویزیون و یخچال بهره‌مند هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: مدارس درجه دو نیز امکانات محدودتری داشته و مدارس درجه سه دارای فرش و موکت است.

مولوی تصریح کرد: بر اساس آمارهای اخذ شده از 28 اسفندماه 91 تا ششم فروردین سال جدید تعداد 127 هزار و 258 نفر از مهمانان نوروزی در مدارس آبادان اسکان داده شدند.

وی اضافه کرد: علاوه بر تهیه امکانات مورد نیاز مهمانان نوروزی اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف نیز برای آنها انجام شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان‌ کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، تهیه بوفه و ارائه غذاهای سنتی و معروف آبادان، توزیع برشورهای اماکن سیاحتی و تفریحی آبادان و تهیه مایحتاج مسافران اسکان داده شده از جمله مواد شوینده و ... از برنامه‌های تدارک دیده شده است.

مولوی افزود: در حال حاضر نیز همه 135 مدرسه اختصاص یافته به مهمانان نوروزی در آبادان پر شده است.

وی گفت: این در حالی است که تعدادی از مسافران دیگر در نوبت اسکان قرار دارند و در صورت خروج مهمانان اسکان داده شده نسبت به اسکان مسافران جدید اقدام خواهیم کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در پایان گفت: با توجه به تراکم جمعیت در این ایام که متقاضی اسکان هستند اقدام به راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی انجام شده است.

انتهای پیام/72008/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول