اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

بیش از 7 هزار خانوار در مدارس کردستان اسکان داده شدند

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: بیش از 7 هزار خانوار از ابتدای طرح اسکان نوروزی تا پایان پنجم فروردین ماه جاری در مدارس و مراکز رفاهی سازمان آموزش و پرورش استان اسکان داده شدند.

بیش از 7 هزار خانوار در مدارس کردستان اسکان داده شدند

خسرو ساکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: 36 هزار و 710 نفر در قالب 7 هزار و 812 خانوار فرهنگی در مدارس و مراکز رفاهی سازمان در استان تاکنون پذیرش شده‌اند.

وی تصریح کرد: در مجموع 91 هزار و 777 نفر روز در مدارس و مراکز اقامتی و رفاهی آموزش و پرورش استان اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اختصاص 200 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی، بیان داشت:  بیشترین پذیرش مهمانان فرهنگی در مدارس استان به ترتیب مربوط به شهرستان‌های سنندج، بانه و مریوان است که در سنندج نیز آموزش و پرورش ناحیه یک بیشترین مدرسه را برای مسافران مهیا و تجهیز کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ موردی در خصوص نارضایتی و شکایتی از سوی مهمانان فرهنگی مستقر در مدارس استان گزارش نشده است و امر خدمت‌رسانی به این افراد در استان در حد مطلوبی صورت می‌گیرد.

ساکی عنوان کرد: برای رفاه حال مسافران نوروزی و دسترسی آسان و راحت به مراکز فرهنگی و مدارس استان در سطح شهر بنرهایی برای راهنمایی مسافران نصب شده است.

وی اظهارداشت: کلینیک فرهنگیان سنندج نیز برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مهمانان نوروزی فعال است و تعدادی از پزشکان عمومی در این کلینیک مستقر شدند.

انتهای پیام/79003/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول