اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بوشهر خبر داد

استقرار بیمارستان و درمانگاه سیار در محل اسکان مسافران نوروزی

شهردار بوشهر گفت: برای رفاه حال مسافران نوروزی بیمارستان و درمانگاه سیار با تجهیزات و امکانات لازم همراه با کادر درمانی به صورت شبانه روزی در محل اسکان مسافران نوروزی مستقر است.

استقرار بیمارستان و درمانگاه سیار در محل اسکان مسافران نوروزی

سعید راستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با بیان اینکه گردشگران نوروزی در شهر بوشهر به حدی زیاد است که نوار ساحلی و بوستان‌ها مملو از مسافران شده است، تاکید کرد: علاوه بر هتل‌ها، مدارس و میهمان‌پذیرها، کمپ‌های اسکان مسافران مملو از گردشگران است و در پیاده‌روهای نوار ساحلی بوشهر که چادر زدن ممنوع بود به ناچار مجوز اسکان برای آنان صادر شده است.

وی استقرار 300 چادر در پارک شغاب و 50 چادر در پارک لیان را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این دو محل علاوه بر چادرهایی که شهرداری برپا کرده است مسافران چادرهای گروهی خود را در کنار دیگر چادرها برپا کرده‌اند که از افزایش حجم مسافران خبر می‌دهد.

شهردار بوشهر تصریح کرد: برای نخستین بار در پارک لیان که در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس واقع شده است امکانات لازم رفاهی ایجاد شده تا گردشگران در رفاه کامل از ایام تعطیلات به خوبی استفاده کنند.

راستی با بیان اینکه  315 چشمه سرویس بهداشتی و 70 دوش حمام در نوار ساحلی، پارک‌ها و کمپ‌ها برای خدمات دهی به مسافران نوروزی ایجاد شده است، بیان کرد: برای پاکسازی و نظافت نوار ساحلی علاوه بر نیروهای خدماتی شهرداری 150 نیروی جدید به کار گرفته شده است.

شهردار بوشهر از امنیت کامل در شهر بوشهر خبر داد و افزود: با هماهنگی به‌عمل آمده با پلیس، امنیت لازم در فضاهای اقامتی مسافران فراهم شده است تا گردشگران بدون دغدغه از امکانات لازم بهره‌مند شوند.

وی ایجاد اتوبوس‌های گردشگری را از دیگر برنامه‌ها دانست و اضافه کرد: چهار اتوبوس گردشگری برای بازدید مسافران از اماکن دیدنی و تفریحی بوشهر مهیا شده است که گردشگران باخیال آسوده از نقاط دیدنی شهر بوشهر دیدن کنند.

شهردار بوشهر یادآور شد: برای رفاه حال میهمانان، تامین امکانات رفاهی از جمله، نانوایی، فروشگاه مواد غذایی و سایر مایحتاج مورد نیاز خانواده‌ها نیز پیش بینی لازم انجام شده است.

انتهای پیام/66006/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول