اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش آبپخش خبر داد

اسکان 600 خانوار فرهنگی در مدارس آبپخش

رئیس آموزش و پرورش آبپخش از اسکان 600 خانوار فرهنگی در مدارس آبپخش خبر داد.

اسکان 600 خانوار فرهنگی در مدارس آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمود انتظامی شامگاه سه‌شنبه در بازدید از کمپ‌های اقامتی مهمانان نوروزی اظهار داشت: آبپخش دارای جذابیت‌های متنوع گردشگری است و شاهد حضور مهمانان و مسافران از مناطق مختلف کشور در این شهر هستیم.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در زمینه اسکان مهمانان نوروزی همت بسیار خوبی داشته و امیدوار هستیم، رضایت خاطر مهمانان فرهنگی را فراهم کنیم.

رئیس آموزش و پرورش آبپخش از اسکان 600 خانوار فرهنگی در مدارس آبپخش خبر داد و خاطر نشان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز ششم فروردین تعداد 600 خانوار فرهنگی و مهمانان نوروزی در مدارس محل اسکان در آبپخش پذیرایی و اسکان شده‌اند.

انتظامی تصریح کرد: امکانات و تجهیزات لازم از قبیل فرش و موکت، اجاق گاز، یخچال و حمام و وسایل سرمایشی از قبیل پنکه و کولر در مدارس و کلاس‌های محل اسکان موجود است و مهمانان از این امکانات برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: به طور مرتب و منظم به همراه مسئولان منطقه از اقامتگاه‌ها بازدید داریم و سرکشی روزانه انجام می‌شود.

انتظامی بیان کرد: برای تمام مهمانان دفترچه‌های راهنمای شهر آبپخش شامل بیوگرافی و معرفی آبپخش و نقشه شهر و کروکی مدارس محل اسکان در نظر گرفته شده است.

وی ابراز داشت: فرم نظرسنجی نیز برای استفاده مهمانان و اعلام نظرات این عزیزان در ارتباط با خدمات ارائه شده تدارک دیده شده که مهمانان با تکمیل فرم، انتقادات و پیشنهادات خود در مورد خدمات ارائه شده را مطرح می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش آبپخش در پایان اذعان داشت: از تمام مردم فهیم و بافرهنگ آبپخش نیز به دلیل همکاری با مهمانان و مهمان‌نوازی آنها تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول