اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

ساخت نمادهای مفهومی و مذهبی در میادین آبپخش

شهردار آبپخش از ساخت نمادهای مفهومی و مذهبی در میادین شهر دالکی خبر داد.

ساخت نمادهای مفهومی و مذهبی در میادین آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی عصر امروز در نشست پرسش و پاسخ با مردم آبپخش اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام « سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی» نامگذاری شده و همه باید برای تحقق شعار سال کوشا باشیم.

وی افزود: مشارکت در انتخابات خرداد از جلوه‌های حماسه سیاسی است و باید از تمام توان و ظرفیت خود برای برگزاری انتخاباتی باشکوه بهره ببریم.

شهردار آبپخش با اشاره به حضور مهمانان نوروزی در آبپخش نیز خاطر نشان کرد: تعداد مهمانان نسبت به گذشته کاهش یافته و البته مسئولان این شهر تمام امکانات لازم را فراهم کرده‌اند.

موسوی تصریح کرد: اجرای طرح‌های عمرانی و زیربنایی از اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر است و تلاش زیادی در این مسیر انجام شده است.

وی از کاشت 15 هزار اصله درخت در آبپخش خبر داد و افزود: با همکاری استانداری و با تلاش شورا و شهرداری آبپخش شاهد کاشت 15 هزار درخت در شهر زیبا و سرسبز آبپخش خواهیم بود که این مهم به زودی محقق می‌شود.

موسوی اذعان داشت: در اجرای طرح گسترش فضای سبز شهری توجه خاصی به مناطق نوساز و مناطق محروم شهری داریم و به‌طور خاص در این مناطق به گسترش فضای سبز شهری خواهیم پرداخت.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: کیفیت‌بخشی به طرح‌ها و پروژه‌ها و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

وی از ساخت نمادهای مفهومی و مذهبی در میادین شهر خبر داد و گفت: نقاشی و زیباسازی دیوارهای شهر، افتتاح خیابان زیتون و بهره‌برداری از بولوار انقلاب از جمله برنامه‌های شهرداری است که با موفقیت انجام شده است.

موسوی ابراز داشت: طرح «روز پاک زندگی پاک» تاثیر زیادی در پاک‌سازی معابر داشته و این مهم با همکاری شهروندان و مسئولان انجام شد.

وی افزود: در روزهای اخیر شهرداری پتانسیل خود را در راستای لایروبی حاشیه پیاده‌روهای شهر به ‌کار گرفته که نتایج خوبی نیز در بر داشته است.

انتهای پیام/2452/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول