اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

نصب 2500 علمک گاز در آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از نصب 2 هزار و 500 علمک گاز در آبپخش خبر داد.

نصب 2500 علمک گاز در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی در نشست بررسی مشکلات مردم آبپخش اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش با وجود مشکلات مالی در راستای خدمات‌رسانی بهینه به مردم اهتمام جدی داشته و این امر رضایت خاطر شهروندان را فراهم کرده است.

وی افزود: زیباسازی شهر و ترمیم خیابان‌ها و معابر از برنامه‌هایی بوده که برای بهبود فضای شهری انجام شده است.

موسوی ادامه داد: مصالح و نخاله‌های ساختمانی رها شده در نقاط مختلف شهر، چهره‌ای زشت در شهر ایجاد کرده است و انتظار داریم با توجه به تذکرات مکرر شهرداری، شهروندان نسبت به جمع‌آوری و انتقال مصالح و نخاله‌های ساختمانی اقدام کنند.

وی به معضل وجود احشام ولگرد در آبپخش اشاره کرد و افزود: در ارتباط با احشام ولگرد با همکاری تعدادی از شهروندان آنها را شناسایی کردیم و به‌ صاحبان آنها تذکر دادیم که لازم است تا قبل از شروع تعطیلات نوروزی نسبت به جمع‌آوری احشام خود اقدام کنند.

شهردار آبپخش گفت: پرداخت حقوق پرسنل شهرداری از طریق درآمدهای داخلی شهرداری صورت و از هیچ نهاد و ارگانی در این زمینه حمایت نمی‌شویم، ولی با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا یکشنبه 27 اسفندماه امسال شاهد پرداخت حقوق معوق و عیدی کارکنان شهرداری آبپخش خواهیم بود.

موسوی اضافه کرد: عوارض پرداختی شهروندان و عوارض ساخت بخش قابل توجهی از درآمدهای شهرداری را شامل می‌شود و کاهش ساخت و ساز به دلیل افزایش تورم، کاهش درآمدهای شهرداری را به‌ دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه برخی شهروندان نسبت به حفاری‌های شرکت گاز اعتراض دارند، اضافه کرد: برای گازرسانی به شهر آبپخش شاهد حفاری شبکه و علمک بوده‌ایم.

این مسئول گفت: سال گذشته اعتبارات مربوط به لکه‌گیری شبکه گاز به شهرداری پرداخت شد و شاهد لکه‌گیری حفاری‌های اصلی شبکه گاز در آبپخش بوده‌ایم.

موسوی گفت: تا‌کنون هیچ اعتباری برای لکه‌گیری حفاری مربوط به علمک‌ها در شهر آبپخش به شهرداری پرداخت نشده است و در برخی محلات از محل اعتبارات داخلی شهرداری شاهد اجرای این طرح بوده‌ایم.

شهردار آبپخش از نصب بیش از 2 هزار و 500 علمک گاز در آبپخش خبر داد و تصریح کرد: در شهر آبپخش بیشترین میزان علمک‌گذاری انجام شده است و در سال جاری شاهد نصب 2 هزار علمک و در سال گذشته شاهد نصب بالغ بر 500 علمک در مناطق مختلف این شهر بوده‌ایم.

موسوی گفت: گاز شهری یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردمی بوده و شهرداری برای تحقق این خواسته شهروندان نهایت همکاری و تلاش را با شرکت گاز استان داشته است.

انتهای پیام/2452/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول