اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آبپخش:

تعداد مهمانان نوروزی آبپخش کاهش داشته است

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از کاهش چشمگیر تعداد مهمانان نوروزی آبپخش خبر داد.

تعداد مهمانان نوروزی آبپخش کاهش داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مصطفی رضایی پیش از ظهر امروز در بازدید مسئولان از اماکن گردشگری و محل اسکان مهمانان نوروزی اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفر آبپخش از ابتدای تعطیلات تاکنون نظارت بسیار خوبی بر اماکن اقامتی و اماکن گردشگری داشته و شرایط مناسبی برای استفاده مسافران نوروزی از تفرجگاه‌های منطقه فراهم کرده است.

وی افزود: کیفیت خدمات‌رسانی به مهمانان نسبت به سال گذشته رشد محسوسی داشته و شاهد رضایتمندی مسافران و گردشگران هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از کاهش چشمگیر تعداد مهمانان نوروزی آبپخش خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس آمار موجود میزان مسافران نوروزی در آبپخش نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

رضایی تصریح کرد: در سال گذشته میانگین بازدید مهمانان نوروزی از آبپخش حدود 180 هزار نفر در روز بوده که این میزان در سال جاری به کمتر از 50 هزار نفر در روز رسیده است.

وی بیان کرد: با وجود بهبود وضعیت آب و هوا و سرسبزتر شدن منطقه، پیش‌بینی افزایش تعداد مهمانان نوروزی را داشتیم که این امر تاکنون محقق نشده است.

رضایی یادآور شد: تامین امنیت و سلامت مهمانان نوروزی در دستور کار ستاد تسهیلات قرار داشته و همواره اورژانس‌های جاده‌ای و مراکز بهداشتی به شکل تمام‌وقت به امر خدمات‌رسانی به مهمانان مشغول هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه نوروزی در پارک خضرای آبپخش گفت: نمایشگاه نوروزی در پارک خضرا با استقبال خوب گردشگران روبرو شده و روزانه تعداد زیادی از مسافران از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

وی بیان کرد: از ابتدای تعطیلات تاکنون، ستاد اسکان مهمانان نوروزی در آبپخش با همکاری شورا و شهرداری و بخشداری خدمات‌رسانی مطلوبی داشته و مهمانان رضایت کاملی داشته‌اند و تا پایان تعطیلات نوروزی این روند تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/2452/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول