اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه اعلام کرد

رشد 110 درصدی اسکان مسافران نوروزی در قروه

فرماندار قروه از رشد 110 درصدی اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

رشد 110 درصدی اسکان مسافران نوروزی در قروه

محمدرسول شیخی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار کرد: تاکنون تعداد مسافران اسکان‌‌یافته در مراکز اقامتی شهرستان قروه 110 درصد در مقایسه با نوروز پارسال افزایش داشته است.

فرماندار قروه افزایش این آمار را حاکی از علاقه مردم نقاط مختلف ایران اسلامی به خطه کردستان و شهرستان قروه عنوان کرد و افزود: هفت مدرسه، هتل و مهمانپذیر و تمامی مراکز اقامتی مناسب در ادارات و نهادهای شهرستان قروه برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده بود که بنا بر اعلام مسافران زمینه رضایتمندی آنان در شهرستان فراهم بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این شهرستان به عنوان دروازه ورودی استان محسوب می‌شود تصریح کرد: تعداد مسافران ورودی به استان در این ورودی نیز 93.5 درصد در مقایسه با نوروز سال گذشته رشد را نشان می‌دهد.

فرماندار قروه در ادامه افزود: این آمار از 24 اسفندماه پارسال تاکنون به ثبت رسیده است.

گفتنی است ش‍‍ه‍رس‍ت‍‍ان‌ قروه ک‍ه‌ در دش‍ت‌ وس‍ی‍‍ع‍‍ی‌ در ش‍م‍‍ال‌ ‌غ‍رب‍‍ی‌ ‌ه‍م‍د‌ان‌ و در طول‌ ج‍‍اده‌ س‍ن‍ن‍دج‌ ب‍ه‌ ‌ه‍م‍د‌ان‌ و‌اق‍‍ع‌ ش‍ده‌ ‌اس‍ت‌، ‌ع‍لاوه‌ ب‍ر م‍وق‍‍ع‍ی‍ت‌ وی‍ژه‌ ‌اق‍ت‍ص‍‍اد‌ی‌ ‌از ن‍ظر ک‍ش‍‍اورز‌ی‌ و م‍‍ع‍دن‌ در م‍ن‍طق‍ه‌، د‌ار‌ا‌ی‌ ج‍‍اذب‍ه‌‌‌ه‍‍ا‌ی‌ گردشگری و تاریخی زی‍‍اد‌ی‌ است که مهم‌ترین این جاذبه‌ها شامل منطقه تفریحی و دریاچه سراب کوثر، امامزاده و چشمه آبگرم معدنی باباگرگر، حمام تاریخی قصلان، پل تاریخی فرهادآباد، منطقه حفاظت شده بدرو پریشان و آثار صخره‌ای فرهادتراش است.

نوروز پارسال بیش از 124 هزار مسافر از این جاذبه‌ها بازدید کردند و نزدیک به 80 هزار نفر مسافر نیز این شهرستان را برای گذران تعطیلات نوروزی خود انتخاب کردند که امسال تا کنون این آمار رشد قابل‌توجهی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/79009/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول