اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی – 124

سوخت‌سرایی: خدمات به مسافران نوروزی در گلستان مطلوب است

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری گلستان گفت: در ایام نوروز رشد خدمت‌رسانی مطلوب به مردم را در استان شاهد هستیم.

سوخت‌سرایی: خدمات به مسافران نوروزی در گلستان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی ستاد دایمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان، علی‌اکبر سوخت‌سرایی در بازدید بازرسان ویژه ستاد دایمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای کشور و هیئت همراه از دبیرخانه متمرکز ستاد تسهیلات سفر استان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی باعث ماندگاری بیشتر گردشگران در استان و رونق اقتصادی مردم گلستان خواهد شد.

وی با اشاره به حضور بازرسان ویژه کشور در دبیرخانه متمرکز ستاد تصریح کرد: این بازدیدها به افزایش خدمت‌رسانی به مردم و رفع نواقص و تقویت نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها می‌انجامد.

سوخت‌سرایی ادامه داد: امیدواریم در سال‌های آتی شاهد وضعیت خیلی بهتری باشیم، هرچند وضعیت حال حاضر نیز وضعیت خوبی است اما انتظار می‌رود تا گام به گام بهتر شود.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری گلستان اذعان داشت: کمیته‌های جدید تشکیل شده در دبیرخانه ستاد نشان از قابلیت‌های بالای استان دارد.

سوخت‌سرایی ادامه داد: تنوع قومی و اقلیمی در استان به خوبی مدیریت می‌شود و هماهنگی در دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف و خصوصاً در ایام نوروز و تشکیل ستاد دایمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان تبلور دارد.

وی گفت: این ایام را که ایام تعطیلات و استراحت است شما به خدمت‌رسانی به مردم اختصاص داده‌اید و همچنین از رعایت حرمت‌های ایام فاطمیه نیز تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/2307/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول