اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی گچساران خبر داد

استقبال کم‌نظیر مسافران نوروزی از حرم بی‌بی حکیمه و دشتک دیل

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران گفت: تاکنون استقبال بی‌نظیری از حرم حضرت بی‌بی حکیمه (س) و دشتک دیل از سوی مسافران نوروزی شده است و این مکان‌ها نسبت به سایر اماکن بیشترین بازدید را داشته‌اند.

استقبال کم‌نظیر مسافران نوروزی از حرم بی‌بی حکیمه و دشتک دیل

مسعود میرپورزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: وجود اماکن زیارتی و جاذبه‌های بسیار زیبای طبیعی و تاریخی در گچساران سبب شده که در ایام نوروز مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور به این شهرستان سفر کنند.

وی بیان کرد: خوشبختانه تاکنون مسافران نوروزی استقبال بسیار خوبی از مناطق زیارتی و گردشگری گچساران داشته‌اند و روز به روز بر آمار آنان افزوده می‌شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران یادآور شد: تاکنون استقبال کم‌نظیری از حرم حضرت بی‌بی حکیمه (س) و دشتک دیل از سوی مسافران نوروزی شده و این مکان‌ها نسبت به سایر اماکن بیشترین بازدید را داشته‌اند.

میرپورزاده تصریح کرد: با توجه به اینکه گچساران در مسیر ارتباطی دو استان فارس و خوزستان واقع شده، اکثر مسافران نوروزی که به این شهرستان سفر داشته‌اند از این دو استان هستند.

وی سطح کیفی ارائه خدمات به مسافران نوروزی را مناسب توصیف کرد و افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده میان مسافران نوروزی، خوشبختانه آن‌ها از خدمات ارائه شده رضایت خوبی داشتند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران خاطرنشان کرد: در طول روز از اماکن اقامتی و پذیرایی شهرستان بازدید می‌شود و اقدامات لازم را در راستای رفع مشکلات و نواقص انجام داده و پیگیری می‌کنیم.

میرپورزاده از برگزاری جشنواره ملی صدای بهار ویژه نوروز خبر داد و اذعان کرد: این جشنواره ویژه مسافران نوروزی همراه با برنامه‌های متنوع و شاد در پارک نفت گچساران برگزار شد.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی هم چون طنز، تئاتر، موسیقی و برنامه‌های محلی و سنتی در این جشنواره توسط هنرمندان شهرستان اجرا شد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران همکاری دستگاه‌ها و ادارات این شهرستان در راستای خدمات مناسب به میهمانان نوروزی را خوب عنوان کرد و گفت: امسال شهرداری فضای شهری مناسبی را برای استقبال مسافران نوروزی از گچساران فراهم کرده است.

انتهای پیام /82010/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول